AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har datet en mann på 27 en stund nå. Han er helt fantastisk. Jeg sa at vi kanskje kunne være hjemme hos meg en gang, men ikke enda. Litt etterpå, sier han; "det hadde vært hyggelig å møte familien din da " Hva mener han med dette? Vil han noe seriøst? Jeg har null erfaring på dette området.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Essensielle detaljer er kanskje å legge med hvor gammel du er og om du faktisk bor hjemme med foreldra dine.. Hvis du bor hjemme med foreldra dine eller er såpass ung at han tror dette, så hva annet skulle han sagt? "Jaja, vi kan gjerne stikke hjem til deg, men hold meg unna den gærne familien din"?? Endret 11. januar 2011 av Melkekartong Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke drep meg om jeg tar feil, men for meg så ser det ut som han hadde lyst til å møte familien din en gang. 17 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er 19 (snart 20) år, og er tja, litt konservativ av meg og bor fortsatt hjemme, dermed sa jeg at det er best å vente litt. Lars, jeg håper at han mente det i hvert fall, og at han ikke bare sa det bare for å si det... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det at han vil møte familien din, er sikkert fordi han vil finne ut mer om hvordan du er, og hvilket forhold du har til foreldrene dine. Enten er han paranoid på å få nye venner, eller så er han interessert i et seriøst forhold med deg. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvis jeg skal gjette, tror jeg at han mener det hadde vært hyggelig å møte familien din. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Om man viser interesse i å møte foreldrene, vil jeg tro at han håper på et langt og seriøst forhold. 2 Lenke til kommentar
chrohl Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror han bare spøkte, fordi hvis dere skal henge ut hos deg, ville det vært hjemme hos deg hos dine foreldre. Jeg tror han mobba deg litt for det. Sånn derren: Haha, vi skal treffe dine foreldre når jeg besøker deg. Ta det rolig. No Stress. Jeg tror ikke han skal fri med det første. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Haha, nei. Jeg kjenner han bedre enn deg, og han sa det ikke på en ironisk måte, for jeg så han var seriøs samtidig som han smilte forsiktig. Han aksepterer og respekterer 100% at jeg fortsatt bor hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå