thomtass Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 har nå slitt med det meste på min iphone 4, etter kun to dager i bruk. Først kunne jeg ikke sende MMS, noe jeg fikk fikset. Men nå klarer jeg verken å motta samtaler, sende eller motta sms. er det noen som er kjent med problemet? hva skal jeg gjøre for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 har nå slitt med det meste på min iphone 4, etter kun to dager i bruk. Først kunne jeg ikke sende MMS, noe jeg fikk fikset. Men nå klarer jeg verken å motta samtaler, sende eller motta sms. er det noen som er kjent med problemet? hva skal jeg gjøre for å få det til å fungere? Hvilken innstillinger har du for MMS osv? Det er jo forskjellig fra operatør til operatør. http://www.onecall.no/kundeservice/iphoneoppsett.php Der er oppsettet jeg bruker. Jeg har da OneCall Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 har nå slitt med det meste på min iphone 4, etter kun to dager i bruk. Først kunne jeg ikke sende MMS, noe jeg fikk fikset. Men nå klarer jeg verken å motta samtaler, sende eller motta sms. er det noen som er kjent med problemet? hva skal jeg gjøre for å få det til å fungere? Hvilken innstillinger har du for MMS osv? Det er jo forskjellig fra operatør til operatør. http://www.onecall.no/kundeservice/iphoneoppsett.php Der er oppsettet jeg bruker. Jeg har da OneCall haha, ja. det var det jeg sendte til deg tidligere idag men nå funker den ikke veldig bra... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 haha, ja. det var det jeg sendte til deg tidligere idag men nå funker den ikke veldig bra... Aah, haha.. Har ikke sett etter, googlet meg frem til det igår kveld Nei, kan ikke si jeg har noe spesielt peiling da. SEnd en mail til Onecall Lenke til kommentar
thomtass Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 haha, ja. det var det jeg sendte til deg tidligere idag men nå funker den ikke veldig bra... Aah, haha.. Har ikke sett etter, googlet meg frem til det igår kveld Nei, kan ikke si jeg har noe spesielt peiling da. SEnd en mail til Onecall har gjort dette, svaret jeg fikk var; Dette var rart. Forsøk følgende på din iPhone: Innstillinger - Generelt - Nullstill (nederst), trykk så på Nullstill nettverksinnstillinger. Telefonen skrur seg nå av og på, forsøk så å sende SMS igjen når den er påslått igjen. gjorde det, men det funker ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå