Gå til innhold

trenger hjelp med 9600pro

fugol

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg endelig mitt nye skjermkort, et sapphire radeon 9600 pro atlantis. *hmm, tenkte jeg* nå kan jeg endelig spille spill med et litt høyre detaljnivå!

jeg avinstallerte mine gamle drivere (detonator) ved "legg til fjern programmer" reboota og satt inn det nye kortet. Når maskinen hadde starta fullt opp fant maskinen ut at jeg hadde innstallert mange nye enheter, den fant absolutt alt jeg hadde installert fra før;dvd-spillern, alle pci korten osv. og installerte enhetene, etter det rebootet jeg. *Vel inne i windows igjen* satt jeg inn den vedlagte cd'n med catalyst drivere. Insatallasjonen gikk glimrende, men etter jeg igjen reboota og kom inn i win xp igjen funket plutselig ikke musa eller tastaturet. Jeg kuttet strømmen (reboota manuelt) og kom inn i windows igjen. denne gangen så det ut til å fungere men da jeg klikket på ATI iconet ble skjermen halvsvart med en "regnbue" nederst i høyre hjørne. Jeg rebootet igjen og installerte en ny driver, denne gangen den nyeste catalyst (3.5). Når jeg nå skulle teste om det funket i spill ( testet i cs) funket det i et par sekunder før skjermen ble svart. Jeg hadde ingen andre valg enn å reboote IGJEN og da jeg var vel inne i win fikk jeg denne feilmeldingen

feilmelding.JPG

hvis noen har noen tips/trix til hvordan jeg kan fixe problemet, så er jeg evig takknemmelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...