Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kontakte ham eller ikke?

Anbefalte innlegg

Vi er begge i tyveårene og har hatt noe på gang ganske lenge, og interessen har derfor vært der hos begge. Men nå så har vi bodd fra hverandre en periode og jeg ville ikke ha kontakt før jeg hadde fått oppklart en del ting. Han ville gjerne fortsette å ha kontakt, men jeg var ganske klar på hva jeg ville. Skal sies at det var jeg som tok initiativ til å treffes første gangen.

Nå har det gått 5 mnd siden vi hadde kontakt sist og jeg savner han helt utrolig mye! Nå ser jeg hvor snill og grei han virkelig er og jeg tenker på han 24/7. Men det er noen ting jeg ikke har fått avklart enda, og som jeg sa til ham så ville jeg finne ut av det først. (Begge er single så vidt jeg vet, så ikke noe sånt). Han var hjemme i jula og jeg måtte virkelig jobbe med meg selv for ikke å kontakte ham.

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Savner han noe vanvitting og har lyst til å ringe ham hele tiden. Men er redd han synes jeg både er vinglete og desperat om jeg tar kontakt :( Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Han er veldig stolt, og har jeg sagt han ikke skal ringe meg så gjør han det ikke.

I tilegg så er jeg redd han ikke tar meg seriøst om jeg selv ikke holder ord, for jeg skulle ikke ringe han heller. Uff.

Hva tenker dere gutter om dette? Hadde dere blitt glad om jenta dere var interessert i tok kontakt eller er det viktigere at hun holder ord. Uff, er så forvirret. Det er jo utelukkende fordi jeg er glad i ham og det må jo være positivt eller?

Hjerte sier ja, fornuften sier nei!

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, er ikke mange av de som spør om råd her inne som faktisk følger de så fort. Vanligvis er det masse dikidering og tull helt frem til forumbrukerene ikke gidder mer.

Du er flink :)

EDIT: Hva sa han forresten?

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

Wow, er ikke mange av de som spør om råd her inne som faktisk følger de så fort. Vanligvis er det masse dikidering og tull helt frem til forumbrukerene ikke gidder mer.

Du er flink :)

EDIT: Hva sa han forresten?

Jeg hadde vel mer eller mindre bestemt meg da jeg skrev her inne. Måtte bare få høre at jeg ikke var helt på viddene.

Han ble glad :) men var litt skuffet over at jeg hadde ventet så lenge (forståelig nok).

Hadde jeg vært fyren, ville det faktisk vært en sjanse for at trådstarter hadde kommet til stengt dør. Ville ikke funnet meg i å bli satt på vent som trådstarter gjorde med ham.

Godt folk er forskjellige da ;)

Lenke til kommentar

Jeg håper absolutt at min x skal ringe meg, spesielt om hun savner meg og har funnet ut av ting og vil at det skal fungere, så syns det er veldig bra at du tok kontakt! Behøver ikke å være vingling, bare ikke fortsett å hopp inn og ut av det, da vil det være vinglete og umulig å forholde seg til.

Glad du tok kontakt og håper ting blir bra for dere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...