HåkonN Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 I Explorer/Utforsker når jeg åpner en mappe vises alle filer som thumbnailes/ikoner... Litt tungvint. Vil ha det listet sånn mann får det hvis man trykker på liste under -menyen. Går det ann å sette det opp sånn at alle filene vises i liste som default? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ja det er fult mulig, gå inn i mappealternativer å gå til mappe den står på explorer som standar sett den til utforsker å lagre den som standar. ikke så vanskelig dette. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Ser man det fixer`n..... Takker så mycket..... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 men ta denne... Eg liker åsså at katalogene og innholdet blir vist som liste i exploderer vinduet, og jeg har gjort slik som over.... men... Av og til så "tilbakestilles" visningen i noen kataloger tilbake til ikon visning... En annen ting er at vinduer som "Kontrollpanel", der liker jeg å ha ikon visning. Vel nå går han alltid tilbake til listevisning selv om eg febrilsk setter han til ikon.... og viss han går til ikon visning så blir det listevisning etter en stund. ...noen løsning på dette vaset? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 men ta denne... Eg liker åsså at katalogene og innholdet blir vist som liste i exploderer vinduet, og jeg har gjort slik som over.... men... Av og til så "tilbakestilles" visningen i noen kataloger tilbake til ikon visning... Dette skjer meg også, men jeg har ikke sett logikken i dette ennå. Mulig det er for å holde spenningen oppe i XP siden BSOD ikke er så vanlig lenger... En annen ting er at vinduer som "Kontrollpanel", der liker jeg å ha ikon visning. Vel nå går han alltid tilbake til listevisning selv om eg febrilsk setter han til ikon.... og viss han går til ikon visning så blir det listevisning etter en stund. ...noen løsning på dette vaset? Mulig det hjelper å huke av for Remeber each folder's view settings i Tools->Folder options->View? Bare et forslag, vet ikke om det virker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå