Droideka Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 1.8km under havoverflata sit ein robot og borer ein 3mm stor sprekk i eit røyr. På denne djupna er det rundt 180bar trykk i det kringliggjande vasset, i røyret er trykket 1bar. .::ein krabbe går forbi::. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Å gud !! Stakkars krabbe !! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 den var det ikke mye igjen av... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hehe denne var morsomt på en anderledes måte. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 åhhh. det var der den kom fra ja, tok ned klippet når jeg kom fra byen i natt (ikke helt i henhold).. så det klippet under transfers i stad, og lurte på hva f det var for noe, godt å få det oppklart.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hehe.. Er slikt krabbaskjell er faktisk ganske kraftig. Har vært med på og gå etter krabber med lykt og når vi har fanget dem så er skjellene faktisk ganske harde. (Ikke noe problem og knuse dem hvis man vil ,men vi er jo "litt" større en en stakkars krabbe da) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Det interessante her er at i krabbeverdenen, er sikkert oddsen for at noe slikt kan skje ca 1:100000000. Omtrent det samme som at en av oss skal bli truffet av en metoritt Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jo fargene er fine her og. ser mye rødt osv.... ikke mye å se da.... hva skal jeg se da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jo fargene er fine her og. ser mye rødt osv.... ikke mye å se da.... hva skal jeg se da? Blir litt vanskelig å kikke i fylla ja, pga. den dårlige kvaliteten Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 LOL! Fin trykkforskjell der ja, godt gjort å presse en krabbe gjennom et knappehull.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå