Gå til innhold

Bærbar med svart skjerm - what to do?

bandit

Anbefalte innlegg

har en HP pavilion DV 6000 med død skjerm, prøver å starte opp med ekstern skjerm tilkoblet uten suksess.

Skal ekstern skjerm virke i en slik løsning, eller må man trikse i windows for å få det til, fins det noen keyboard shortcuts for å aktivere ekstern skjerm?

testet med ekstern skjerm på en ACER aspire 5110, og der funka det.

Alle tips mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være kontakten til skjermen eller noe galt med skjermkortet!

Det var de to synderne jeg tenkte på først, har tatt ut og riklet litt på skjermkontakten uten noen nytte.

Men er det noen som kan bekrefte at med ekstern skjerm tilkoblet så skal den virke med en gang uten fikling inne i Windows??

Lenke til kommentar

Det var de to synderne jeg tenkte på først, har tatt ut og riklet litt på skjermkontakten uten noen nytte.

Men er det noen som kan bekrefte at med ekstern skjerm tilkoblet så skal den virke med en gang uten fikling inne i Windows??

Jeg tror om du har rette innstillinger på pc'en så skal det virke. Det er vell bare å prøve.

Lenke til kommentar

Jeg tror om du har rette innstillinger på pc'en så skal det virke. Det er vell bare å prøve.

som jeg skriver i første linje så har jeg prøvd med ekstern skjerm.

Det jeg nå lurer på er om noen kan si meg en evnt tastekombinasjon som switcher til eksternskjerm e.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...