Gå til innhold

Forumets casual-tråd. Fotballsnakk på eget ansvar. ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, scouse spesielt. Godt mulig majoriteten her inne greier å oppføre seg når de drar til England, men det er vel ingen hemmelighet at det finnes nok av tullinger som drar til England å bare gjør skam på andre nordmenn.

jeg ser ikke helt hvorfor du skal krangle så jævla mye på dette her? Spesielt at det er kjent at masse nordmenn reiser over for å lage kvalm. Hvor faen har du det fra? Kan du ikke geografi? Vi snakker om England, ikke Danmark her. ;)

 

Jeg holder ikke med norsk fotball for det er innavla drittfotball. Jeg blir flau når jeg ser "kvaliteten" på tippeligaen. Selv om jeg ikke har rett til å forvente så fantastisk mye av norsk fotball så er det fremdeles flaut.

Enda flauere er det når folk som følger norsk fotball later som de ikke forstår at andre har lag i utlandet. Vis du virkelig ikke forstår dette, evt bare elsker ditt lag for det ligger i nærområdet så anbefaler jeg deg at du dropper hele fotballen. Patroisme er definert som kjærlighet til fedrelandet. Jeg viste virkelig ikke at den norske regjeringen hadde et eget fotballlag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvorfor noen av dere velger å holde med et utenlandsk lag fremfor deres lokale lag? Det jeg tenker er ihvertfall at det hadde hvert utrolig rart og provoserende hvis plutselig 1000 kinesere dukket opp på en enga kamp. På samme måte føler vel engelskmennene det?

 

Postet det her siden det vel uansett ikke blir en seriøs diskusjon. :p

 

Rett og slett fordi våre lokale lag suger. Noe som også norsk fotball gjør. Ser heller på engelsk fotball. Samme gjelder fransk, tysk og spansk fotball rett og slett.

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Helt seriøst, for en fin og herlig gjeng og ekte supportere dere er, det skal dere ha :)

 

Dere er(daglig)tusenvis innom denne kategorien og jeg kan bare være stolt over dere.

Av de tusenvis er det kun noen FÅ som skaper litt problemer men alt går seg til. Til slutt.

 

Dere er mange og fargerike, på alle måter. Let it be that way..

 

Mvh

Admin Jarmo :)

 

ps. send meg PM om forum-fotballskoen er for trang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...