oddhk Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hei! Jeg holder for tiden på med å realisere en forretningsidé jeg har stor tro på! Jeg trenger imidlertid noe ekstern hjelp for å bygge opp nettbutikken. Jeg kommer til å starte rolig, så ønsker først å fremst å få opp en nettside som kan testes og videreutvikles, før selve virksomheten vil bli lansert. Finnes det gratisløsninger som ikke krever altfor store datakunnskaper for å komme igang? Er det kanskje noen der ute som er interessert i å hjelpe til? takk for at du leser innlegget:) Lenke til kommentar
WasaDu Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Søker du på google etter 'Gratis hjemmeside', kan du finne et par sider der du får prøveversjon i 2 mnd, og etter det må du betale rundt 100 - 200 kr mnd. Var innpå et par sider for et par dager siden, og det virket ikke så avansert. Sikkert ikke det beste svaret du kan få, men jeg prøvde så godt jeg kunne : ) Lykke til !! Eller så kan du bare bruke piczo, men da får du jo endelsen: piczo.com Lenke til kommentar
oddhk Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Søker du på google etter 'Gratis hjemmeside', kan du finne et par sider der du får prøveversjon i 2 mnd, og etter det må du betale rundt 100 - 200 kr mnd. Var innpå et par sider for et par dager siden, og det virket ikke så avansert. Sikkert ikke det beste svaret du kan få, men jeg prøvde så godt jeg kunne : ) Lykke til !! Eller så kan du bare bruke piczo, men da får du jo endelsen: piczo.com Takk for svaret hvertfall:) Alt hjelper vettu:) Ønsker at siden skal ha "uavhengig" navn, men skal undersøke videre:) Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg kan prøve å hjelpe deg litt i startfasen, har litt peiling på nettbutikker i det minste ... Lenke til kommentar
moder Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Et valg du har, er jo og opprette din egen nettbutikk. der har du stor frihet til og expandere etterhvert og du trenger nesten ingen forhonds kunskaper. Men, dette er litt tid krevende og eneste du må betale er dommene addressen som koster fra 220kr per år(one.com) Et eksempel på løsning er: Zencart Gratis og med mange Norske utvidelser. Endret 18. januar 2011 av moder Lenke til kommentar
oddhk Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Et valg du har, er jo og opprette din egen nettbutikk. der har du stor frihet til og expandere etterhvert og du trenger nesten ingen forhonds kunskaper. Men, dette er litt tid krevende og eneste du må betale er dommene addressen som koster fra 220kr per år(one.com) Et eksempel på løsning er: Zencart Gratis og med mange Norske utvidelser. Godt poeng. Har du eksempler på nettbutikker eller andre, litt komplekse nettsider, som bruker Zenchart? Har lastet ned Zenchart, men hvordan installerer jeg det? Lenke til kommentar
moder Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Et valg du har, er jo og opprette din egen nettbutikk. der har du stor frihet til og expandere etterhvert og du trenger nesten ingen forhonds kunskaper. Men, dette er litt tid krevende og eneste du må betale er dommene addressen som koster fra 220kr per år(one.com) Et eksempel på løsning er: Zencart Gratis og med mange Norske utvidelser. Godt poeng. Har du eksempler på nettbutikker eller andre, litt komplekse nettsider, som bruker Zenchart? Har lastet ned Zenchart, men hvordan installerer jeg det? Et fint eekseppel på en butikk som bruker Zencart er Superkul.no dette ble til en veldi suksessbul bedrift. Har du ditt eget domene? Og har du noen erfaring med hvordan du bruker ftp? Vis du har dette er det fimelig engkelt og instalere Zencart. Lenke til kommentar
oddhk Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Et valg du har, er jo og opprette din egen nettbutikk. der har du stor frihet til og expandere etterhvert og du trenger nesten ingen forhonds kunskaper. Men, dette er litt tid krevende og eneste du må betale er dommene addressen som koster fra 220kr per år(one.com) Et eksempel på løsning er: Zencart Gratis og med mange Norske utvidelser. Godt poeng. Har du eksempler på nettbutikker eller andre, litt komplekse nettsider, som bruker Zenchart? Har lastet ned Zenchart, men hvordan installerer jeg det? Et fint eekseppel på en butikk som bruker Zencart er Superkul.no dette ble til en veldi suksessbul bedrift. Har du ditt eget domene? Og har du noen erfaring med hvordan du bruker ftp? Vis du har dette er det fimelig engkelt og instalere Zencart. Hei igjen! Takk for svaret:) Nettbutikken jeg planlegger er nok mindre kompleks enn superkul.no, men jeg har ikke erfaring med å sette opp en nettside eller nettbutikk fra før, så regner med jeg må få hjelp, men regner med det tar tid:) Lenke til kommentar
oddhk Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg kan prøve å hjelpe deg litt i startfasen, har litt peiling på nettbutikker i det minste ... Tar gjerne imot hjelp:) Kan du gi meg en privat melding, så kan vi snakke sammen om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå