Cuneax Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Xpands Youniversal-briller tar steget videre og tilbyr deg maksimal tilpasning. Les mer Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 og hva med oss som bruker briller fra før? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 og hva med oss som bruker briller fra før? Da får du sikkert noen med styrke også- Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 '' Tilpasset alt og alle '' Bare synd det ikke er så veldig tilpasset når man må ha på briller under, da. Skal de liksom spesiallage glass med forskjellige styrker på glassene via en optiker og så sette inn egen teknologi? Det ville koste mangfoldig med penger. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Både min samboer og jeg bruker briller, og vi kjøpte nylig et par passive Kodak 3D briller for bruk på kino, som faktisk sitter helt fint utenpå våre (ganske smale) briller.Men dette er noe produsentene virkelig må ta mer hensyn til, for svært mange mennesker kan ikke bruke linser, eller ta laseroperasjon for bedre syn. Jeg er en av de, med kroniske øyeplager, og jeg brukte linser for mange år siden, men de bidro til plagene, så det ble slutt på slikt.Ellers er det positivt å se at utviklingen av brillefri 3D raser i vei, og det er åpenbart et enormt marked for den teknologien når den er moden nok og prismessig tilgjengelig for vanlige husholdninger uten et NASA budsjett.Men dette var uansett hyggelig lesing! Flott å se at produsentene legger så mye vekt i detaljene som dette. Et viktig steg videre på veien.(selv om vi bryr oss stort sett filla om 3D her i huset) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg