eSik Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Nå har jeg montert innovatek rev3.0 settet :smile: Kjører det nå med en crappy Papst 120mm vifte som går sakte og stille :smile: Radiatoren skal snart ut av vinduet Ligger litt bilder å sånther For de som ikke orker å klikke der, kan har jeg lagt ved et par her... _________________ mvh erling kise overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: eSik på 2002-02-02 02:29 ] Lenke til kommentar
eSik Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Nå ser det ut til at jeg fikk bildene til å fungere :smile: Kan nevne at temperaturen er nede på 24c nå :smile: Har overklokket min XP 1700 til 1740mhz (11x155). Har også lekt litt rundt med Asus GF3Ti200 kortet og fått det stabilt fra 175mhz til 225mhz core og fra 400mhz til 530mhz minne Dette er artig :razz: Lenke til kommentar
M5Glenn Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Dette så spennende ut. Etter hva jeg har lest her i forumet ser det ut til at du kjenner til de andre alternativene som finnes ! Kan du si noe om hvordan InnovaCool REV.3.0 / Leufken "The Genesis" / Koolance PC2 er i forhold ? Kanskje det er andre her også som vet noe om dette ? Har selv holdt på å "strula" litt med vanlig luftkjøing, og tenkte jeg skulle prøve meg med litt vannkjøling. Har jo noe erfaring nå da... Og med tiden til hjelp mener jeg at jeg skulle få montert opp et av disse komplette settene... Så i påvente av at overklokking.no kommer med noen fler "dybde-tester", så kanskje noen kan dele litt info med oss ? Takker og bukker !!! Lenke til kommentar
eSik Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Må vel ranke de slik i ren ytelse: 1. The Genesis 2. Innovatek 3. Koolance PC2 Ville personlig holdt meg unna Koolance, med mindre du ikke gidder å styre med å bygge selv :razz: Vurderer Genesis selv, skal leke meg litt med Peltier.. Lenke til kommentar
M5Glenn Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Tenkte på The Genesis jeg også, men er litt skeptisk til Peltier da jeg forsøkte det på et luftkjølingsprosjekt en gang. Elementet avgir så mye varme at vinninga gikk opp i spinninga... Også var det faren for kondens da... Finnes det noen test av The Genesis på nettet ? Har ikke funnet noen. Kommer vel snart en test på overklokking.no kanskje ? Lenke til kommentar
eSik Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Satser på å få til en test på overklokking.no snart ja. Peltier og luftkjølere passer ikke sammen. I kombinasjon med vannkjøling derimot Lenke til kommentar
eSik Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Ble forresten litt overrasket akkurat.. Fikk mail fra Geocities om at besøket på siden min hadde eksplodert og det hadde blitt lastet ned mer enn 3GB (!!) fra den... Hvordan er dette mulig? Bare geocities som prøver å inbille meg om at besøket er høyt slik at jeg kjøper et domene fra de? :razz: Har geocities stats? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå