Cleafox Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 God kveld godtfolk. Nå har det seg slik at en kamerat av meg skal ha en ny pc, og har et budsjett på ca 7,000 kroner. PC'en skal kun brukes til surfing, og enkle spill som Counter-Strike: Source. Skjerm, tastatur, mus har han. Kun hardware og kabinett trengs. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Se på oppsettet til Agentspoon i tråden 'Den perfekte PC-pakke & bærbare [Oppdateres hver uke]'. https://prisguiden.no/profil/lister/114128 Lenke til kommentar
keitran Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Her er et eksempel på en jeg tror vil fungere ganske bra: Ca 7K PC Det kan spares noen kroner på en billigere CPU eller GPU, men jeg føler dette oppsettet gir ganske bra bang for buck ratio. Dog er rammen og HDD litt tilfeldig valgt ut. Ellers sjekk ut Black Refinery oppsettet: HER, som er satt opp av Agentspoon. Det er nok en del mere gjennomtenkt enn mitt oppsett. Men da jeg er ATI/AMD fanboy ville jeg valgt et 6870-kort fremfor 460-kort. Men det er bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå