Step_up Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg leser at sporten.dk tror at kun to norske spillere kunne forsvart en plass i førsteelleveren/vært i troppen. Hvorfor denne voldsomme overvurderingen av egne spillere? Hva skyldes denne danske selvgodheten? Er det EM-gullet deres fra 92? 8-9 av våre spillere burde da være mer enn gode nok til å kjempe seg inn der ved en sammenligning... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er Danmark. De hater Norge og synes vi suger. Det er grunnen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Haha. Hadde faktisk vært jævla artig å høre på tror jeg. De finner jo alltid på mye sprell i boksen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Ah... Bruttern skal ha lan, så det blir neppe HD-kvalitet for meg. Blir nødt til å se på TV... Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Skal se den på Ullevaal selv, men håper for all del det blir mulighet for å se kampen med gutta fra GG i ettertid! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Gleder meg veldig. Dette blir tre poeng! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Er jo vært å se kampen på Sumo vist dem skal kommentere kampen. Genialt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 En seier mot danskene hadde smakt bedre enn fire fitter og en kasse snaps. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Er jo vært å se kampen på Sumo vist dem skal kommentere kampen. Genialt Det er vel noe de bruker til GG, er det ikke? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Skulle gjerne sluppet å høre på den slitsomme masa fra Bergen. Skjønner ikke hvorfor Alsaker har sånn klippekort til å kommentere kamper. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Skulle gjerne sluppet å høre på den slitsomme masa fra Bergen. Skjønner ikke hvorfor Alsaker har sånn klippekort til å kommentere kamper. Nå synes jeg det høres mer ut som en Florø-dialekt... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Er jo vært å se kampen på Sumo vist dem skal kommentere kampen. Genialt Det er vel noe de bruker til GG, er det ikke? Skal være hele kampen... Her er link: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=33303899 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo Skulle gjerne sluppet å høre på den slitsomme masa fra Bergen. Skjønner ikke hvorfor Alsaker har sånn klippekort til å kommentere kamper. Rart at du syns det, personlig syns jeg Alsaker er norges beste kommentator. Enormt engesjamang og kunskap. Kan jo såklart ha noe med at jeg er vestlending selv, men kan du nevne noen norske du syns er bedre? Sier du Stokke nå kommer jeg aldri mer til å ta deg seriøst Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mine favoritter er Tor Eggen og Arne Scheie. Men det blir selvsagt en smaksak Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Arne Scheie og Drillo var et radarpar når de kommenterte fotball 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Arne Scheie tapte seg faen meg grusomt etterhvert. I gode gamle dager var han fantastisk, men så skjedde det noe, og han hørtes ut som en senil idiot som ikke visste hva han gjorde. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 vi får håpe på lite kompliserte situasjoner. Alt tyder på at Jarstein skal stå . Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Om Jarstein står blir jeg ikke overrasket om en keepertabbe blir igjen avgjørende for Norge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan det bli værre enn Myhres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå