DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Må inrømme at jeg er litt mer gira til denne kampen enn andre. Var på 2-2-kampen på Ullevaal forrige gang vi møttes. Den gangen pissa vi på dem, men klarte så vidt å hente ett poeng. Satser på tre på lørdag! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Se pressetreff med landslaget direkte kl. 17 *CLICKIE* Endret 22. mars 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hahaha!! Noen som ser nå? Davy er irritert. :!: Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hahaha!! Noen som ser nå? Davy er irritert. :!: Jepp! Hørte det.. Davy: Heelt utrolig, helt utrolig. Lydmann: Det er ikke vår feil at vi ikke er fler som jobber her. Davy: Utrolig.. Eller noe liknende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kameramannen ga et greit svar tilbake etter det. Davy ble stille da gitt. :!: Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hehe, jepp! Da ble det stille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Spillerne møter pressen etter sin første trening før Danmark-kampen. Trening først, så pressekonf. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Agger måtte udgå fra træningen. Skadeomfanget fortsatt usikkert. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Han Davy fortsetter han Mini: Du er på web! Davy: Jaja.. synes fortsatt det er en merkelig tidsregning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Herlig for oss om Agger ikke blir klar! Han Davy fortsetter han Mini: Du er på web! Davy: Jaja.. synes fortsatt det er en merkelig tidsregning. Tog an ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det øker vår sjanse betraktelig! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bare han blir klar til neste kampen til LFC er jeg fornøyd! For min del, sett med norske øyne, ønsker jeg at han ikke spiller på lørdag. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Sitat fra DB ang Daniel Braathen: "Med Carew ute konkurrerer 28-åringen med Moa, Steffen Iversen og Erik Huseklepp om én spissplass." Er det bare jeg som heller vil se Iversen på topp servere baller til Huseklepp/Moa enn å se Braathen ikke score mål? Endret 22. mars 2011 av Torinogut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Braathen kan gjerne spille, men det burde isåfall bli på topp i en 442-formasjon. Tviler på at det skjer. Håper Moa får starte, han virker å være i ganske god form nå for tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 ...enn å se Braathen ikke score mål? Braathen har faktisk scoret litt i fransk serie i år og generelt spilt meget godt. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Herlig for oss om Agger ikke blir klar! Han Davy fortsetter han Mini: Du er på web! Davy: Jaja.. synes fortsatt det er en merkelig tidsregning. Tog an ikke. Web-sendingen var LIVE før TV-sendingen.. Og det prøvde Mini og hinte frem mens Davy ikke skjønte det. Så Davy fortsatte å prate om alt annet enn fotball og kunne fort vært uheldig og sagt noe uheldig! Ganske artig å se hvordan de gjør seg klar til sending (hvem som skal stå hvor, hva han skal starte med osv) På starten av web-sendinga kranglet han og en annen kar pga. de var så få folk og det var noe med lyden som ikke fungerte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kaos og bråk i den danske leiren. carsten skjelbreid Overtenning i den danske leiren? Kjær og Bendtner ned for telling på trening. Pressesjefen dyttet fotograf. Olsen kjeftet på Rommedal. Harald Bredeli I Sandefjord på landslagstrening. Kastet ut etter 30 min. Langt bedre enn i Danmark der pressen blir lagt i bakken... Kun 3 dager igjen... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ååå jeg elsker skandinaviske dueller! Spessielt mot danskene! Alltid mye styr. KJær, Bendtner og Pedersen skadet! La oss bare håpe de er ute på lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå