DaEvil1 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Dere som klager på publikum kan få dra dit nestegang og vise de hvordan det skal gjøres. Klager ikke på publikum selv, men det er vnakselig å få tak i biletter når de bare legger ut ca 40% for salg, mens mye av de resterende blir "fordelt" til diverse sponsore osv :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Norge er det eneste laget i gruppa som står uten tap. Det i seg selv er ganske bra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvis Danmark vinner de 3 neste inkludert mot oss i København så har de 16 poeng før møtet med portugal Hvis Portugal vinner de 3 neste inkludert mot oss i Lisboa så har de 16 poeng. Innbyrdes vil da Danmark være foran oss og Muligens også Portugal hvis de slår oss med 3 mål. Siste kamp mellom Danmark og Portugal blir da typisk uavgjort og vi havner på 3.plass Murphys lov in action? Har trua på at vi går videre til sluttspillet jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Brann stadion eller Lerkendal. Da kan enten bergensere eller trøndere vise hvordan det skal gjøres Dessverre er det så mange sponsorbilletter og "VIP personer" som får plass, der de sitter pent og pyntelig. Vi trenger stein hakka galen mennesker som hyler og skriker og skaper stemning. Dvs. bergensere og trøndere ^^ 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Når det gjelder selve kvalifiseringen, tror jeg sjansen er bra. I utekampene mot Portugal og Danmark vil vi være underdog. Ingen venter vi skal vinne, og slike kamper gjøre Norge det ofte best i. Men spillet i denne kampen var håpløst. Mister ballen i et sett, og blir i perioder rundingsbøyer. Slikt noe holder hvertfall ikke et sluttspill. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Synd vi ikke kan ha et turnerende landslag ja, men blir vel for mye styr med sponsorer osv. Uansett så burde det i det minste burde vært foreslått. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det tullemålet som danskene fikk mot Island på overtid svir enda litt mer nå. Målet de fikk i dag var også av det kjipe slaget. To dårlige lag i dag, 1 poeng er ufattelig mye bedre enn 0. Vi ligger jo godt an i kampen om å bli beste toer, er vel først og fremst det vi må håpe på. Synd at England ikke klarte å slå Montenegro hjemme. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Schmeichel knaller til: - Jeg mindes ikke, jeg nogensinde har set så primitivt et norsk hold. Jeg står med en fornemmelse af, at vi tabte to point og ikke vandt det en http://www.sporten.dk/fodbold/schmeichel-et-primitivt-norsk-hold Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 At Bjørn Helge Riise får spille foran Alexander Tettey er bare flaut. BH har ingenting på landslaget å gjøre. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 At Bjørn Helge Riise får spille foran Alexander Tettey er bare flaut. BH har ingenting på landslaget å gjøre. Jepp. Måtte vel ha gått til en Engelsk klubb for å få plass på laget. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Sist jeg sjekka var ikke Huseklepp fra Askøy. Hm, Dagfinn Lyngbø er riktignok fra Askøy, men Erik Huseklepp er ikke herfra. Er så "lite" her ute, at da hadde jeg garantert visst om det. Tror han er fra Fyllingsdalen. Alt i alt, grei kamp. Fornøyd med 1 poeng. Sier ikke at han er derfra Jaffa sa at "naboen" scorte. Jaffa er fra Askøy. Derfor sa jeg at "Sist jeg sjekka var ikke Huseklepp fra Askøy". Han er fra Sandsli. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Sier ikke at han er derfra Jaffa sa at "naboen" scorte. Jaffa er fra Askøy. Derfor sa jeg at "Sist jeg sjekka var ikke Huseklepp fra Askøy". Han er fra Sandsli. Litt bomlesing av meg der, haha. Lenke til kommentar
Populært innlegg MKej Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 "Hva skal vi med Earth Hour når Bjørn Helge Riise kan få det til å svartne for vanlige folk på en daglig basis?" 11 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Sier ikke at han er derfra Jaffa sa at "naboen" scorte. Jaffa er fra Askøy. Derfor sa jeg at "Sist jeg sjekka var ikke Huseklepp fra Askøy". Han er fra Sandsli. Litt bomlesing av meg der, haha. Hehe, skjer med meg hele tiden Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 "Hva skal vi med Earth Hour når Bjørn Helge Riise kan få det til å svartne for vanlige folk på en daglig basis?" Hahaha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 "Hva skal vi med Earth Hour når Bjørn Helge Riise kan få det til å svartne for vanlige folk på en daglig basis?" Hahahahaha. :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 "Hva skal vi med Earth Hour når Bjørn Helge Riise kan få det til å svartne for vanlige folk på en daglig basis?" hahahahaha :!: Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 "Hva skal vi med Earth Hour når Bjørn Helge Riise kan få det til å svartne for vanlige folk på en daglig basis?" Brilliant! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Schmeichel knaller til: - Jeg mindes ikke, jeg nogensinde har set så primitivt et norsk hold. Jeg står med en fornemmelse af, at vi tabte to point og ikke vandt det en http://www.sporten.dk/fodbold/schmeichel-et-primitivt-norsk-hold Han har da rett, danskene var bedre enn oss i denne kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 "Hva skal vi med Earth Hour når Bjørn Helge Riise kan få det til å svartne for vanlige folk på en daglig basis?" Fantastisk. BH Riise er rett og slett søppel. Hvorfor har han klippekort på laget egentlig? Pga. mora? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå