Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark


Hanske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Triste saker. Feilpasning etter feilpasning, og så mye elendig spill av de fleste spillerne våre. BH Riise er noe av det verste jeg har sett på landslaget på lang tid. Få også ut Ruud, man skulle nesten tro at han spilte for dem og ikke for oss. Få inn Braathen for BH Riise i pausen.

Lenke til kommentar

Huseklepp er eneste det lukter litt farlig av, og han har knapt vært middels. Forteller litt om innsatsen til de offensive spillerne.

 

Svakeste omgangen jeg kan huske å ha sett av Drillos på Ullevaal. Dette danske laget er ikke imponerende, så hva i alle dager er det de driver med?

 

Kom igjen nå, fyr løs i 2. omgang!

Lenke til kommentar

Danskene har rett. Nordmenn er bare noen skigående nisseluebærere som spiller elendig fotball. Landslaget går ut og sier "Vi skal gi alt"? For noen løgnere. Med tap her, i Lisboa og i parken ser EM plutselig ikke så lyst ut lenger for Norge.

 

Nå er det bare spilt en omgang av kampen, vi har returkamper mot begge lagene og vi er faktisk verdens beste idrettsnasjon basert på innbyggertall, så vi er nok mer enn som så...

Lenke til kommentar

Enig, Huseklepp har ikke spilt seg bort. Også være helt ledig flere ganger, men hvor BH Riise har valgt å slå den til danskene.

 

Iversen hadde nok gjort seg å ha på topp. Liker Moa, men virker ikke som midtbanespillerne våre er smarte nok til å utnytte bevegelsene hans.

Lenke til kommentar

BH Riise, Ruud og Huseklepp har vært ufattelig ræva.

 

Vi er nok ute av EM om denne kampen tapes

Eh, Huseklepp er den eneste som har vist noe positivt av de offensive spillerne til Norge.

 

Eneste jeg har sett Huseklepp gjøre er å miste ballen. Hjelper ikke hvor mye han forsøker hvis han miste ballen til den første dansken som nærmer seg.

Lenke til kommentar

Er helt enig om at riise burde offres. Men jeg vil heller ha på ivers i en mer offensiv midtbanerolle. Så får grindheim og hauger balansere. Vi trenger fotballhodet og duellstyrken til steffen nå..

 

Steffen inn på topp for BHR, Moa jobber hardt som førsteforsvarer på topp. Vi har spilt Moa opp i dueller. Han er ingen spider-man for å si det fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...