slipten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vi trenger pausen, det er sikkert. for håpe drillo får banka inn noen enkle kommandoer til gutta, så vi får det målet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 BH Riise, Ruud og Huseklepp har vært ufattelig ræva. Vi er nok ute av EM om denne kampen tapes Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Skulle gjerne sett Tettey inn, men skjer vel ikke noe før vi runder 70 minutter med skrotspill. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Danskene har rett. Nordmenn er bare noen skigående nisseluebærere som spiller elendig fotball. Landslaget går ut og sier "Vi skal gi alt"? For noen løgnere. Med tap her, i Lisboa og i parken ser EM plutselig ikke så lyst ut lenger for Norge. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Danskene er raskere, flinkere ballspillere og kan det de driver med. Ledelsen er fortjent. Norge spiller som noen dølagamper, og avsløres som amatører nok en gang. Et slikt lag har ingenting i EM å gjøre uansett Synd men sant. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er helt enig om at riise burde offres. Men jeg vil heller ha på ivers i en mer offensiv midtbanerolle. Så får grindheim og hauger balansere. Vi trenger fotballhodet og duellstyrken til steffen nå.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Triste saker. Feilpasning etter feilpasning, og så mye elendig spill av de fleste spillerne våre. BH Riise er noe av det verste jeg har sett på landslaget på lang tid. Få også ut Ruud, man skulle nesten tro at han spilte for dem og ikke for oss. Få inn Braathen for BH Riise i pausen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Huseklepp er eneste det lukter litt farlig av, og han har knapt vært middels. Forteller litt om innsatsen til de offensive spillerne. Svakeste omgangen jeg kan huske å ha sett av Drillos på Ullevaal. Dette danske laget er ikke imponerende, så hva i alle dager er det de driver med? Kom igjen nå, fyr løs i 2. omgang! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Av med BH Riise. Han spiller som ei høygravid kjerring. Inn med Daniel Braaten! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Dette vinner vi ikke uansett. Gjør vi det, så lanserer jeg Drillo til Verdenshersker, med Hangeland som prins. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Danskene har rett. Nordmenn er bare noen skigående nisseluebærere som spiller elendig fotball. Landslaget går ut og sier "Vi skal gi alt"? For noen løgnere. Med tap her, i Lisboa og i parken ser EM plutselig ikke så lyst ut lenger for Norge. Nå er det bare spilt en omgang av kampen, vi har returkamper mot begge lagene og vi er faktisk verdens beste idrettsnasjon basert på innbyggertall, så vi er nok mer enn som så... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er helt enig om at riise burde offres. Men jeg vil heller ha på ivers i en mer offensiv midtbanerolle. Så får grindheim og hauger balansere. Vi trenger fotballhodet og duellstyrken til steffen nå.. Hadde nok ikke vært dumt å hive innpå Iversen nå nei. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Dette minner meg om Island-kampen. Får håpe Drillo holder på å banke inn et eller annet i skallene til gutta akkurat nå. Dette fungerer ikke. Men jeg har uansett tippa 2-1 til Norge, så ett mål skal danskene få lov til å få, men ikke mer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vi trenger nok Braaten ja, får håpe han er i slag (umulig å vite med den karen). Nekter å miste troen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Moa på topp blir for veikt, savner også fart i gutta. Norge har ligget under før og kommet tilbake. Dette kan gå. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 BH Riise, Ruud og Huseklepp har vært ufattelig ræva. Vi er nok ute av EM om denne kampen tapes Eh, Huseklepp er den eneste som har vist noe positivt av de offensive spillerne til Norge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 TV2 tok nettopp verdensrekord i korteste pauseshow. Jeg rakk ikke finne frem klokka, men en kommentar fra Ståle og rett ut i reklame. Ikke noe høydepunkter engang. Fantastisk! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Enig, Huseklepp har ikke spilt seg bort. Også være helt ledig flere ganger, men hvor BH Riise har valgt å slå den til danskene. Iversen hadde nok gjort seg å ha på topp. Liker Moa, men virker ikke som midtbanespillerne våre er smarte nok til å utnytte bevegelsene hans. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 BH Riise, Ruud og Huseklepp har vært ufattelig ræva. Vi er nok ute av EM om denne kampen tapes Eh, Huseklepp er den eneste som har vist noe positivt av de offensive spillerne til Norge. Eneste jeg har sett Huseklepp gjøre er å miste ballen. Hjelper ikke hvor mye han forsøker hvis han miste ballen til den første dansken som nærmer seg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er helt enig om at riise burde offres. Men jeg vil heller ha på ivers i en mer offensiv midtbanerolle. Så får grindheim og hauger balansere. Vi trenger fotballhodet og duellstyrken til steffen nå.. Steffen inn på topp for BHR, Moa jobber hardt som førsteforsvarer på topp. Vi har spilt Moa opp i dueller. Han er ingen spider-man for å si det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå