Gå til innhold

salg av Cannon ultrasonic 28-300!

Anbefalte innlegg

heihei :)

Jeg har fått en linse som er alt for stor til mitt behov av foto utstyr! Jeg lurte på om noen der ute kan si meg som sirka hva jeg bør selge den for! den skal visst ha kosta 25 000Kr i butikken ny og den er veldig lite brukt.

hadde hvert fint med litt hjelp og forslag til pris :)

takk på forhånd! :D

post-221988-0-07802500-1294769446_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får den fra en 21000.-

Normalt så pleier man og legge seg på en pris som er ca 70-75 % under nypris.men det mange faktorer som spiller inn.

Kjøpt i Norge eller utlandet,er det fortsatt garantiperiode,hvor gammelt er objektivert,følger det med bag,linsedekslene,solblender,stativfeste samt originalkartongen,er det noen skader/sliteskader på objektivet,er det brukt kun privat eller pressebrukt og har du fortsatt kvitteringen.

Og den viktigeste faktoren,er dette et objektiv som er populært eller ikke.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Du får den fra en 21000.-

Normalt så pleier man og legge seg på en pris som er ca 70-75 % under nypris.men det mange faktorer som spiller inn.

Kjøpt i Norge eller utlandet,er det fortsatt garantiperiode,hvor gammelt er objektivert,følger det med bag,linsedekslene,solblender,stativfeste samt originalkartongen,er det noen skader/sliteskader på objektivet,er det brukt kun privat eller pressebrukt og har du fortsatt kvitteringen.

Og den viktigeste faktoren,er dette et objektiv som er populært eller ikke.

Og det er det ikke,yter alt for dårlig i forhold til pris + at det er tungt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...