Jenta- Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Noen som har noen erfaring med denne mobilen? er den god? Endret 11. januar 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hei! Linken din funker ikke, men schiphone er en "fake" mobil om jeg ikke tar feil? Da bør du holde deg unna, de er av elendig kvalitet. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 enda en som linker til lugubre kinabutikker ja. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Gikk på en reklame bruker for noen dager siden (schiphone da også), blir spenende å se om jenta- sinn tråd er det... Foreløpig behandler jeg henne som en vanelig forumbruker, til det motsatte er bevist! Lenke til kommentar
Jenta- Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Gikk på en reklame bruker for noen dager siden (schiphone da også), blir spenende å se om jenta- sinn tråd er det... Foreløpig behandler jeg henne som en vanelig forumbruker, til det motsatte er bevist! JEg har aldri hatt touch mobil før.. leste bare tilfeldigvis om den på nettet siden jeg ikke jobber, men går på skole, har jeg ikke så mye penger, og jeg trenger egentlig bare en vanelig mobil, men hadde jo vært kult med en litt nymoderne Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvordan kom du over den da? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Siden de fleste av disse kinatelefonen er veldig like så er disse omtalene verdt en titt: http://www.youtube.com/watch?v=BwqXcMqjbe4 http://www.youtube.com/watch?v=TUT39op2Pp8 http://www.youtube.com/watch?v=B2tVE7qRLwk Istedet for å kjøpe noe du kanskje ikke vil bli helt fornøyd med foreslår jeg heller at du skriver hvor stort budsjettet ditt er, så kan forumbrukerne komme med forslag som passer dine ønsker innenfor det gitte budsjettet. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 kinamobiler er det bare å holde seg langt unna. uansett hvor billig de er. og kinamobiler er ikke nye og moderne. de kjører som regel 5 år gammel teknologi. se på chess.no som har gratis avbetaling på alle mobilene de selger. Lenke til kommentar
Jenta- Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 kinamobiler er det bare å holde seg langt unna. uansett hvor billig de er. og kinamobiler er ikke nye og moderne. de kjører som regel 5 år gammel teknologi. se på chess.no som har gratis avbetaling på alle mobilene de selger. Okei, tusen takk alle sammen Tror jeg får droppe Sciphonen da! noen som vet om en annen bra touch mobil?` som ligger på rund 2000 kr? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Lg optimus one 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 er bare å holde seg unna slike telefoner Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kinamobiler kan man plukke med seg for å ha noe å le av. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 sciphone er også ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå