Solkinn Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg skal ta en del fag som privatist til våren og lurer på hvor jeg kan finne pensum i de forskjellige fagene, matte, norsk, engelsk, fysikk, gym ol Har prøvd å google det men finner det ikke. Kunne noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Lærebøker som skolene bruker? Lenke til kommentar
Solkinn Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Takk for svar:) Jeg skal ta fagene som privatist, uten undervisning. Så ville helst ha nettsider, men skal sjekke på biblioteket:) Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sjekk læreplanen som ligger på Udir.no. Lærebøkene er uansett basert på denne, så hvis du kjøper dem, bør du ha pensum dekket. I læreplanen står det òg hva du må lese utenom lærebøkene, f.eks. hvis du skal lese noen romaner i engelsk eller norsk; forsøk i realfag og andre ting. Lenke til kommentar
Solkinn Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Takk:) Husker at jeg leste om hva som vi måtte kunne til den første delen av r1 og r2 eksamen, glemte selvfølgelig å lagre det. Noen som vet hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg skal ta en del fag som privatist til våren og lurer på hvor jeg kan finne pensum i de forskjellige fagene, matte, norsk, engelsk, fysikk, gym ol Har prøvd å google det men finner det ikke. Kunne noen hjelpe meg? Å se i lærebøker etc kan være nyttig, men de tar ofte ikke med alt av pensum som dere skal lære. Det kan være lurt å sjekke ut hvilke bøker eksamen en basert på(dersom det er mulig). Sjekk ut Kunnskapsløftet (LK06), det er lærernes bibel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå