Gå til innhold

spørsmål om spill

Anbefalte innlegg

Hei! jeg bare lurer på om noen vet om et spill som er i butikkene som ligner på need for speed underground og underground 2 som er på playstation 3?

jeg vet at det fins mangen, som shift, pro street, most wanted, hot pursiut osv, men det er bare baneløp å ingen frihet..

så jeg er ute etter et spill som ligner mest på de 2 øverste jeg nevnte!!

her er tips som jeg kunne tenkt meg å hatt med på spillet:

Ha frihet og kunne kjøre rundt i byer, fjeller osv, ha forskjellige garasjer som man kan style bilene i,at det går ann og gå ut av bilene, ha ditt eget hus og garasje, at det e mulig å få venner innpå spillet , løp, fester, osv osv

noen som vet?

mvh thomas . takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha frihet og kunne kjøre rundt i byer, fjeller osv, ha forskjellige garasjer som man kan style bilene i,at det går ann og gå ut av bilene, ha ditt eget hus og garasje, at det e mulig å få venner innpå spillet , løp, fester, osv osv

Grand Theft Auto i et nøtteskall...

Endret av Resell4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Test Drive: Unlimited 2, som kommer i februar, er det første som slår meg, om vi skal begrense oss til racing-sjangeren og ikke nevne GTA flere ganger.

Lenke til kommentar

Test Drive: Unlimited 2, som kommer i februar, er det første som slår meg, om vi skal begrense oss til racing-sjangeren og ikke nevne GTA flere ganger.

tusen takk for forslaget :D lurer på om jeg ska teste det ut, ser bilder på google, så ikke så dumt ut ;)

noen fler alternativer? :D

Lenke til kommentar

Er ikke særlig customization, som jeg mener å huske det var endel av i NFS:U-serien, men Motorstorm-spillene kan sjekkes ut.

Eneren begynner kanskje å bli litt datert, men toeren er ganske bra. :)

Der er det endel fridom, eller alternative ruter om du vil.

F.eks. noen plasser kan du rase rett gjennom terrenget med en diger monstertruck mens motorsykler sliter veldig med å komme seg fram, så de bør kanskje velge en alternativ rute, o.l.

Motorstorm: Apocalypse kommer senere i år, og det virker helt villt.

Er endel av Sony sitt 3D push, og i.flg. rapportene fra CES så var 2D-frameraten låst til 60FPS.

Blir sikkert 30 FPS på splitscreen dog.

Og i det Motorstorm-spillet er det car-customization. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...