genser Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny multifunksjonsenhet som skal brukes til utskrift og scanning av tekst og dokumenter, ikke til foto. (er tråden da feilpostet, da det ikke er fotoskriver jeg skal ha?) Mine kriterier: - Innkjøpspris - Pris i drift - Størrelse - Trådløs - Støtte for både OSX og W7 (regner med at det ikke begrenser utvalget noe særlig) Jeg har sett litt på Epson SX425W: http://www.elkjop.no/product/data/print-kopi/multifunksjon/EPSSX425W/epson-stylus-sx425w Den virker grei, men det hadde vært flott med en som brukte billigere blekk og gjerne var mindre. Lexmark har alternativer med hva som for meg fremstår som langt billigere blekk, men de er enda større og styggere beist. Noen innspill? Og igjen, er det en mer passende forumseksjon for ikke-foto printere så flytt gjerne. Takk for tips Endret 11. januar 2011 av genser Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg har ikke så mye å bidra med, men for bruksområdet du beskriver kan laserskrivere være et bra alternativ. Det finnes multifunksjonsvarianter som ikke koster all verden, men jeg har dessverre ikke noe konkret å foreslå. Endret 11. januar 2011 av se# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå