utvikling Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hei, jeg var uheldig å slettet et noen fraps filer på ca 120gb og når det overstiger noen 4gb slettes de utn å være innom papirkurven, nå klarer jeg ikke å restore filene. Jeg har prøvd mange restorings programmer men finner ingen måte på å få tilbake filene noen som kan hjelpe? rett forum tråd? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det første du skulle gjort når det skjedde var å slutte å bruke maskinen og satt hdden på en annen maskin, om du har brukt den og overskrevet filene og installert programmer så er det umulig/vanskelig å få de tilbake. Endret 11. januar 2011 av arjato Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Det første du skulle gjort når det skjedde var å slutte å bruke maskinen og satt hdden på en annen maskin, om du har brukt den og overskrevet filene og installert programmer så er det umulig/vanskelig å få de tilbake. DAMN! Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har kjørt et program som heter recuva og noen til og der står det tilogmed filer som er overskrevet, men det er ingen tegn til de videofilene! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Etter en viss tid blir alle filer slettet for godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Etter en viss tid blir alle filer slettet for godt. denne uttalelsen må du du legge ved en link på.. Til trådstarter. Bruk recuva og kjør en Deep Scan uten å spesifisere hvilke filer du skal lete etter. Helst på en annen pc.... Lenke til kommentar
Croome Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Okei uttalelsen var litt feil. Når du sletter en fil fra harddisken så blir ikke filen "fjernet". Den blir vist som empty space på harddisken, og er du heldig klarer du å finne den igjen. Men hvis empty space er fylt opp med noe nytt er du screwed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå