alex100 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jada. jeg skjønner hva du mener. takker. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Sende snop i pakker er nok det mest geniale microplex har gjort ja... Det er jo ingen tvil om at det gir dem utrolig masse gratis reklame... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Sende snop i pakker er nok det mest geniale microplex har gjort ja...Det er jo ingen tvil om at det gir dem utrolig masse gratis reklame... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 det er bare et markedsføringstriks... enkelt å greit.... ved å tilføye disse små "periferiene" som man liker å kalle de, så får kundene et generelt bedre syn på bedriftens helhet. Det er faktisk bevist ved hjelp av undersøkelser... vi liker gratisoverraskelser :smile: Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Snakker om godteri i microplex pakkene... En kamerat har nettopp handlet på microplex, i dag gikk vi 90 min til postkontoret og tilbake og hele veien snakket vi om hvor godt det skulle bli med godteri... Da vi kom til huset hans og pakket opp så vi at det ikke var noe godis der Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Microplex er geniale iblandt Nå i jula får du dessuten en svær pose godteri fra komplett når du handler der =) (stor i forhold til Microplex sin ihvertfall ) Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Microplex er geniale iblandt Nå i jula får du dessuten en svær pose godteri fra komplett når du handler der =) (stor i forhold til Microplex sin ihvertfall ) hmm, hvis dette stemmer skulle jeg ha sittet med 2 gotteposer. Jeg har ikke sett noe av det. Har hatt 2 ordre inne, en på 3500kr og en annen på 5800kr. Ikke sett en dritt til godis fra Komplett.no Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hardwarebutikken sendte visst ut sjokolade Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Microplex er geniale iblandt Nå i jula får du dessuten en svær pose godteri fra komplett når du handler der =) (stor i forhold til Microplex sin ihvertfall ) hmm, hvis dette stemmer skulle jeg ha sittet med 2 gotteposer. Jeg har ikke sett noe av det. Har hatt 2 ordre inne, en på 3500kr og en annen på 5800kr. Ikke sett en dritt til godis fra Komplett.no Jeg venter på en ordre fra Komplett nå. Er det ikke godteri der så... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 All PR er god PR, og siden dette er meget god PR så er det jo kjempe PR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå