-Longva- Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- Lenke til kommentar
Scribe Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Okei! Men når jeg la inn en søknad nå så var det ikke noe sted man kunne legge ved en tjenesteuttalelse! Og spiller dette stor rolle? Men får alle en mulighet til og stille opp på et interjuv da? Endret 11. oktober 2012 av Scribe Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- Lenke til kommentar
Scribe Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg er inne som Brannsoldat nå, frem til desember! Redd for at jeg får det brevet gitt.. Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Har selv ett spørsmål jeg grubler over.. Hvilken stilling er den mest krevende innenfor TMBN? (spør av ren nygjerrighet) Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Krevende er jo litt vagt, det kommer jo liksom an på deg selv. Det er jo krevende å sitte i OPS'en med flere samband og holde styr på all info som kommer inn der, selv om det kanskje ikke er så fysisk tungt. Hvis du heller tenker på hvor det er vanskeligst å komme inn, vil jeg vel kanskje si KavEsk'en. Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Stedet som er vanskeligst å komme inn var nok mere det jeg mente Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå