SuuntoCore Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) asdf Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Troppsjefen du har i fgtj, eller den du evt. får i tmbn? Ditt nåværende befal har et skjema de fyller ut med info om deg, hvordan du håndterer diverse ting og hvorvidt de anbefaler deg heller ikke. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) - Endret 31. juli 2011 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da må jeg gå over til synsing, men du må nok på opptak og prestere der, forbindelser eller ej:) Men du har nok et lite fortrinn fremfor andre søkere du kan tenkes å gjøre det like godt som under opptaket. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Tror dere det er mulighet for at de åpner flere søknadsplasser, eller lager flere kompanier om søkermassen forblir så stor? Skulle gjerne gått inn i tmbn etter bachelor, men med så mye konkurranse så er det nesten bare dagdrømming å komme inn. Ifølge tidligere poster så er jo det 50% sjangse på å i det hele tatt ikke få komme til et opptak hvor 1/10 kommer med :S edit: leif var innom Endret 30. april 2011 av Valkyria Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er det nok ganske nøyaktig 0% sjanse for Valkyria. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Awesome. Men bortsett fra generell styrke å utholdenhet, hva annet er det lurt å begynne å øve på? Hva leter de etter på intervjuet, og hva spør de om? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det skal du ikke vite, så greit og enkelt er det. Lenke til kommentar
AlphaSix Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Awesome. Men bortsett fra generell styrke å utholdenhet, hva annet er det lurt å begynne å øve på? Hva leter de etter på intervjuet, og hva spør de om? Gå med sekk! Viktig selv om det gjerne er infanteri det er snakk om. Anbefaler deg å lese gamle rekrutteringstråder fra TMBN på milforum.org, der mener jeg det står litt om hva de ser etter. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Awesome. Men bortsett fra generell styrke å utholdenhet, hva annet er det lurt å begynne å øve på? Hva leter de etter på intervjuet, og hva spør de om? Gå med sekk! Viktig selv om det gjerne er infanteri det er snakk om. Anbefaler deg å lese gamle rekrutteringstråder fra TMBN på milforum.org, der mener jeg det står litt om hva de ser etter. Har prøvd å registrere meg på milforum nå, men jeg får bare en mail tilbake der de sier at kontoen er innaktiv fram til jeg har skrevet ut siden og gitt sendt den tilbake i fax med underskrift fra en foresatt o.0 De oppgir forøvrig ikke noe faxnummer. Vet noen hvordan jeg kan kontakte en administrator for å få aktivert kontoen, for jeg får ikke tilgang til noe annet enn å lese tråder så lenge jeg ikke er innlogget på siden. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Awesome. Men bortsett fra generell styrke å utholdenhet, hva annet er det lurt å begynne å øve på? Hva leter de etter på intervjuet, og hva spør de om? Gå med sekk! Viktig selv om det gjerne er infanteri det er snakk om. Anbefaler deg å lese gamle rekrutteringstråder fra TMBN på milforum.org, der mener jeg det står litt om hva de ser etter. Har prøvd å registrere meg på milforum nå, men jeg får bare en mail tilbake der de sier at kontoen er innaktiv fram til jeg har skrevet ut siden og gitt sendt den tilbake i fax med underskrift fra en foresatt o.0 De oppgir forøvrig ikke noe faxnummer. Vet noen hvordan jeg kan kontakte en administrator for å få aktivert kontoen, for jeg får ikke tilgang til noe annet enn å lese tråder så lenge jeg ikke er innlogget på siden. [email protected] Lenke til kommentar
roedpunkt Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 saftus, skal du svare på spørsmålet mitt? Hvordan vet du at TMBN fikk inn over 1000 søknader i år? Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hva i all verden har du med det å gjøre, og hvorfor skal du vite det? Lenke til kommentar
roedpunkt Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hva i all verden har du med det å gjøre, og hvorfor skal du vite det? Fordi jeg har lest at det var 555 som søkte totalt, og lurer derfor på hvorfor du sprer feilinformasjon. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) qwe Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) - Endret 11. oktober 2012 av -Longva- Lenke til kommentar
Scribe Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Ser tråden er litt gammel, men mange gode svar fra folk med mye informasjon! Så velger og stille noen spørsmål her. Jeg avtjener førstegangstjenesten min nå, men er inne som brannsoldat(brannmann) nå, jeg har søkt på noen ledige grenader stillinger (I TMBN) og håper på å få komme med på opptaket! Men jeg er redd for at jeg har for lite grønntjeneste og erfaring! Jeg dog hatt vanlig rekrutt selvfølgelig. Noen svar, innspill etc på dette? Takker masse på forhånd Endret 10. oktober 2012 av Scribe Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Spiller ingen rolle annet enn at du er mer metalt forberedt på opptak, grunnperiode og tjenesten ved å ha enn mer "relevant" stilling. Du får all den treningen du trenger for å bekle stillingen så lenge du kommer deg gjennom alt og viser deg egnet. Du bør også forberede deg på om det er dette du virkelig vil. For å sette på spissen, så er ikke mestringsøvelsen i HRS'en umenneskelig, men den er en reality-check som mange gikk på i år hvertfall, var vel en 25 stk som ga seg første døgnet. Lenke til kommentar
Scribe Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Takker for svar! Så alle kommer med på et interjuv/opptak hvis jeg forstår deg riktig KingArms? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå