Gå til innhold

Ser etter mobil med Meego ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det er den og en fra LG jeg har hørt om så langt, men i og med at en tidligere ansatt som hadde en nokså høy posisjon hos MS ble ansatt i Nokia, skal man ikke se bort ifra at det ligger noe mer bak det.

Nokia sin satsing på Meego, som også er eier av Qt, vil nok ha en viktig strategisk fokusering for konkurranse mot Linux og fri kildekode hos MS.

Nå er det også en analytiker som har talt mot Meego og for WP7, som ser ut til å få nokså mye omtale, for se om veltalende ord til en analytiker holder.

Dermed så vet jeg ikke hvor lys fremtid det er for Meego eller Qt under Nokia. Håper Nokia bestemmer seg for å levere både Meego og WP7.

Det beste hadde vært å kunne velge mobil og deretter mobil-OS, så kan de som ønsker Symbian, WP7, Android eller Meego bestemme selv.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at det ikke er en mobil, og trodde den hadde Maemo (, men burde gå an å legge inn MeeGo vil jeg anta). Skal sjekke det litt bedre opp senere.

Det er et "nettbrett" med telefon funksjonalitet. Eller en mobiltelefon med internett.

Den kjører Maemo 5.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...