hasuwest Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Sitter hos en kammerat nå.. Har kjøpt seg Gainward GeForce2 Ti, vi har lasta ned nye drivere da ble skjermkortet mye bedre.. Men nå skal vi oppdatere BIOS, Han har en gammal Award BIOS fra 1999. Hvor finner jeg oppdateringier for BIOS'n? Og hvordan legger jeg det inn? osv... Svar tas med glede :wink: Mvh. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Finn ut hvilket hovedkort han har og gå til produsentens hjemmeside. Der finner du bios og instruksjoner. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort jeg har..? Jeg har sjekka på hovedkortet, og i BIOS men jeg fant ikke noe, men jeg suger såpass til å lete så hadde ikke venta noe heller Men hvor finner jeg ut hvilket Hovedkort eg har..? Mvh. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Men så svar da folkens! Jeg vet at dere vet det... Pokker oxo, trenger svar FORT!! Mvh. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 last ned sisoft sandra så finner du ut det meste, for pokker Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Ok. For Pokker!! Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå