toazty Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 swappa tilfeldig innom dr.phil i dag, og han hadde et program om "analysering av menneske" og han dro frem DENNE det jeg sitter å funderer på er hvordan det kan være noe holdt i det dem beskriver ang. venstre og høyre hjerne halvdel. jeg for min del ser hvordan denne "tuller" med min hjerne. ser jeg på selve dama så går hun med klokka, ser jeg derimot kun på skyggen under så går hun mot klokken, løfter jeg blikket igjen for å se på dama så går hun "rett" vei igjen. er dette nok en scam som tuller med hjernen din, litt sånn som de bildene med farger ig sirkler som du blir "dratt" inn i ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 For meg snur hun seg mot venstre, og jeg har aldri klart å få henne til å snu seg. Jeg tror forresten dette er den fem tusende tråden om temaet. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 går med klokka for meg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Postet flere ganger tidligere. Jeg kan velge hvilken vei hun snurrer, og kan snu rotasjonen når jeg vil. Endret 16. januar 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg kan også velge hvilken vei hun skal snu når jeg vil. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kan også få henne til å snu. Dette minnet meg på stereogram, har aldri hatt problem med å se dem, men er mange som har det. http://www.eyetricks.com/3dstereo61.htm Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) For meg snur hun seg mot venstre, og jeg har aldri klart å få henne til å snu seg. Jeg tror forresten dette er den fem tusende tråden om temaet. Og minst en poll som jeg vet om. Ganske fet da i guess. Edit: Også for meg så går hun først med klokka, men vis jeg fokuserer på skyggen klarer jeg å få henne til å snu og da går hun mot klokka helt til jeg ser vekk. Det er dåg med klokka som er "klarest" for meg og jeg må stirre litt for å klare å snu henne. Edit2: Med bare bittelitt trening nå merket jeg at det ble relativt lettere å få henne til å snu seg den rettingen jeg vil. Litt skeptisk til hele greia. Hvis du liker sånn illusjoner og sånt så er det en egen tråd om det på forumet. Har ikke peiling på hvor den befinner seg nå for tiden selv da Noen som vet? Endret 16. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
G Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Kan også få henne til å snu. Dette minnet meg på stereogram, har aldri hatt problem med å se dem, men er mange som har det. http://www.eyetricks.com/3dstereo61.htm Slike stereogram får jeg også til ganske greit. Men å få dama til å snu retning var verre. Skal det være helt umulig for enkelte (en del av oss) å få til å bruke den andre hjernehalvdelen til å være sterkest? Endret 16. januar 2011 av G Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan også få henne til å snu. Dette minnet meg på stereogram, har aldri hatt problem med å se dem, men er mange som har det. http://www.eyetricks.com/3dstereo61.htm Hadde 3 bøker hjemme med bare stereogram inni, lærte meg raskt å se de skjulte bildene lynkjapt. Til slutt kunne jeg bla gjennom hele boken og se alle på et blunk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå