j0rg3n Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har får melding om at minnekortet har hatt et uventet problem, bank ..( så ser jeg ikke resten av teksten) Jeg får flyttet programer fra telefonen til sd kortet med app 2 sd pro men for eks ved spotifu og appmonster får jeg beskjed om at kortet er da "read only" og jeg får ikke syncronisert musikk eller gjort endel andre ting. Har forsøkt med 2 forskjellige minnekort uten hell. Dette er en feil som viker som kommer å går. har søkt på dette men finner svært lite svar. Ber om hjelp Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Googlet litt på problemet ditt. Noen ting du kan prøve; - utføres via tlf; Settings - SD and storage - Umount - restart telefonen. - Formatere SD kortet i Windows. - Høyre klikk på minnekortet når den er koblet til pcen, scan for errors og fiks. - Factory Reset Er en del folk som har opplevd SD-kort problemer med Desire etter 2.2 oppdateringen. Noe som også foråsaker dette er hvis du kjører iTunes mens HTC sync kjører på telefonen, eller plugger inn telefonen til en Mac. Dette har jeg kun lest om via google-links. Har ingen erfaringer med dette selv, og jeg vet ikke noe om problemet annet enn at det muligens ligger noen korrupte filer på minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå