Paal Harald Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nord-Europas største fotomesse besøker Lillestrøm 14-16 januar. Les mer Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kanskje dette er stedet hvor jeg skal kjøpe meg et Sony NEX-5? Montro om det blir noen bra tilbud.... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva er egentlig et "gyldig studentbevis" og er jeg under kateogrien? Jeg går 1 klasse vgs. Vi har jo et slikt kort som viser at vi går på skolen her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva er egentlig et "gyldig studentbevis" og er jeg under kateogrien? Jeg går 1 klasse vgs. Vi har jo et slikt kort som viser at vi går på skolen her. Mener det skal gjelde. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Da blir det mer penger å handle for :D Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du kan sjølvsagt prøve, men ikkje ver sikker på at du kjem inn som student. Studentbevis er ID-kort utstedt av universitet eller høgskule, med bevis på betalt semesteravgift. Enkelte godtek skulebevis frå vidaregåande skular som studentbevis, men det er opp til kvar enkelt. Lenke til kommentar
oyvind_oslo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 For de som vil spare noen kroner, så kan en få rabattkort på canon.no. Du sparer da 30kr på inngangspengene. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Lillestrøm? HAHAHAHHAHAHAHAH. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Lillestrøm? HAHAHAHHAHAHAHAH. Ja? De største messene i Norge holdes nettopp i Lillestrøm. Hva er så rart med det? 2 Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva er egentlig et "gyldig studentbevis" og er jeg under kateogrien? Jeg går 1 klasse vgs. Vi har jo et slikt kort som viser at vi går på skolen her. Det skal gjelde det. Sønnen min har ihvertfall fått studentrabatt når han har brukt sitt skolebevis. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Akam sin Oslogjeng har tenkt og møtes på Oslo S eller på messeområdet,du kan lese om hvordan og hva som foregår eller melde din interesse i tråden "fototreff for Akam Oslo". Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Noen som vet om det kommer til å være messetilbud på objektiver osv. der? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Noen som vet om det kommer til å være messetilbud på objektiver osv. der? Det skulle vel overraske mye om du finner et eneste produkt til "fullpris" på messen Inntrykket er vel at de "pusha" mengder med utstyr til MESSEPRIS Legger ved bilde fra fjorårets messe og standen til FotoVideo og Scandinavian Photo.......og Japan Photo + alle de andre utstillerne Endret 11. januar 2011 av flageborg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nice! Vet du om disse tilbudene blir vist på nettet eller noe sånt før messen? Kjipt å kjøre fra Moss til Lillestrøm for så å ikke finne noe der Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nice! Vet du om disse tilbudene blir vist på nettet eller noe sånt før messen? Kjipt å kjøre fra Moss til Lillestrøm for så å ikke finne noe der Min erfaring at dersom du er i kjøpemodus og er på jakt etter noe nytt, så er det knall gode tilbud på utstyr på fotomesser. F.eks. på sist Photocamp (messa fra Interfoto) var til og med Nikon sjokkert over hvor lavt D7000 (som ble nylig lansert da) ble priset. Men samtidig som vil jeg påstå at du får de beste tilbudene på "gulvet" tidligst i messa. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Får vel nesten bare ta meg turen på åpningsdagen, og ta en titt! Lenke til kommentar
murrik Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 tilbudene fra foto video legges ut torsdag eller fredag sies det. Nøyaktig hvor, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dette virker spennende. Av dere som var der ifjor, hvor mange % rabatt sånn ca kan man forvente på f.eks D7000, D700 osv ? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tilbudene til fotovideo gjelder også i butikk og nettbutikk ser det ut til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg