dreamrocker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hei der Har et problem. Skal sjekke om Trim funksjonen er aktivert for SSD`en i Windows 7, etter formatering og ny installasjon. Så når jeg logger på som Administrator i Windows for å sjekke og skriver in (fsutil behavior query disabledeletenotify) i Ledeteksten, så får jeg opp at jeg må ha Administrator rettigheter for denne kommandoen. Men jeg er jo logget på som Admin? Ser og i ledetekst at det ikke står admin som bruker, hvorfor? Har søkt i forumet etter løsning, men finner ingenting. Noen som vet løsningen på dette og gidder hjelpe? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Prøvd å høyreklikke på ikonet når du skal åpne og -kjør som admin? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Høyreklikk på skrivebord -> Ny snarvei. Kall snarveien cmd , deretter høyreklikk og kjør som administrator! Lenke til kommentar
dreamrocker Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Mange takk folkens. Kjempe OK. Kjører jo ikke som Admin da, men har Admin rettigheter så det gikk bra og Trim var Enabled. Mange takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå