fjarle Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hjelpen fins i applikasjonsbutikken. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Android bruker vel ikke 3G om du sier at det ikke skal bruke 3G. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har mulighet for å slå av datanettverksmodus på Android så, ja. Vet ikke helt sikkert med iOS, men etter det jeg sist hørte så kunne man det der også. Bruker stort sett bare wifi på mobilen min uansett. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Til Android vil jeg anbefale 3G Watchdog, har aldri hatt problemer, og den gjør akkurat det jeg ønsker. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kan dere ikkje heller linke til programma i butikken med sånne 3d strekkoder da? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 3G Watchdog er den beste appen til Android, ja. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har mulighet for å slå av datanettverksmodus på Android så, ja. Vet ikke helt sikkert med iOS, men etter det jeg sist hørte så kunne man det der også. Bruker stort sett bare wifi på mobilen min uansett. I iOS instillinger -> generelt -> nettverk - der kan man skru av edge/mobildata Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke en dum sak egentlig, men veldig snevert! Hadde vært hundre ganger mer interessant hvis dere hadde testa et par ulike apps til hver plattform. hadde som nevnt også hjulpet litt med en liste over gode apps med barcodes. Jeg bruker både 3G Watchdog (vurderer å oppgradere til Pro - erfaringer?) og DroidStats, siden jeg synes sistnevnte ikke gir detaljert nok oversikt over data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg