Gå til innhold

Hvor kan man reparere laptop billig?

Fjomsen

Anbefalte innlegg

Hei, var litt uheldig med glatta idag og snørra med laptopen i bæreveska.

Det virka ikke som alvorlige smellen og igenting fysisk utenpå er skadet.

Men når jeg prøvde å slå den på så laget den en merkelig lyd,akkurat som harddisken prøver å lese men ikke helt klarer. Virker som noe er litt ute av plass eller fått seg en pitteliten trøkk. Er en Packard Bell fra 2008, 15"

Noen som vet om et sted som har billig skjekk,reperasjon av laptopen?

Kjøpte den av faren min for 2.000 så vis det blir dyrere enn det blir jeg lei meg.

Er ikke sikker på om det er forsikring på den,men skal ringe og høre

Takker for eventuelle hendvendelser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, var litt uheldig med glatta idag og snørra med laptopen i bæreveska.

Det virka ikke som alvorlige smellen og igenting fysisk utenpå er skadet.

Men når jeg prøvde å slå den på så laget den en merkelig lyd,akkurat som harddisken prøver å lese men ikke helt klarer. Virker som noe er litt ute av plass eller fått seg en pitteliten trøkk. Er en Packard Bell fra 2008, 15"

Noen som vet om et sted som har billig skjekk,reperasjon av laptopen?

Kjøpte den av faren min for 2.000 så vis det blir dyrere enn det blir jeg lei meg.

Er ikke sikker på om det er forsikring på den,men skal ringe og høre

Takker for eventuelle hendvendelser

Er ikke noe vits å "fixe" en HD som begynner å lage rare lyder. Det du skal gjøre er å få alt av viktige ting på den defekte HD'n over til en minnepinne, ekstern hd osv... Så kjøper du deg en ny HD å sette den inn. Reparasjon av HD har jeg aldri hørt at det har lønt seg, å tviler sterkt på det å. Ihvertfall så er det svin dyrt da komponentene i en HD er EKSTREMT følsomt for støv og skitt hvis den blir åpnet og krever spesial kompetanse for å gjøre noe som helst egentlig med HD'n, stø på hånden må du være å, tviler at du kan puste engang på HD platen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...