Toshi Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hei, noen som vet hvordan jeg endrer NAT Type på PS3'en min? Jeg har Type 2, men vil ha Type 1 så jeg får spilt med kompissene mine på Red Dead Redemption osv. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ja:) gjøres i routren din. du må åpne portene;) bare å søke på open nat pps3 på youtube og du finner flere guider som geileider deg gjemmom prosessen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Om du har Nat 2 eller 1 da har ingenting å si. Og uansett eneste måten å få Nat 1 på er å koble Ps3'en DIREKTE til veggen. Dvs uten at netttilkoblingen din er innom en brannmur eller en router. Og det du får til med Nat 1 får du også til med Nat 2. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 jeg slet mye med at nat var open selv. jeg gjorde som han over meg sa og kjøpte meg en switch tilå ha imellom modemet og routeren og har ter det ikke problemer:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 "Slet med open Nat" ? Er da Open Nat de fleste vil ha, strict Nat er vel det som er bu-hu. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 slet med å få open nat da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, da ble saken en annen Lenke til kommentar
Toshi Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Men jeg har Altibox, noen som vet hvordan jeg fikser dette? Er altså fibernett fra EB-nett! Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre? Om du har Nat 2 eller 1 da har ingenting å si. Og uansett eneste måten å få Nat 1 på er å koble Ps3'en DIREKTE til veggen. Dvs uten at netttilkoblingen din er innom en brannmur eller en router. Og det du får til med Nat 1 får du også til med Nat 2. Jeg har kabelen kobla direkte til veggen :O, det som er problemet mitt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kan du ta en Connection test på PS3'en din og skrive inn her hva som kommer opp? Men som sagt, om du feks har kabelen rett i veggen som du sier og det ikke er noen brannmur eller router imellom og du allikevel får Nat2 så skal ikke det ha noe spec å si for spillingen din, men kan være Red Dead er ett av de spillene der en MÅ ha Nat1, dog eg tviler på det. Lenke til kommentar
Toshi Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Her er alt som står! Test for internettforbindelse: Skaff IP adresse : Lykkes Internettforbindelse : Lykkes Play Station®Network : Lykkes UPnP : Ikke tilgjengelig NAT-type : Type 2 Tilkoblingshastighet(laste ned) : 13.1 Mbps Tilkoblingshastighet(laste opp) : 9.4 Mbps Tilkoblingshastightetene som vises er omtrentlige og er kun oppgitt som referansegrunnlag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva slags problemer er det du har med Read Dead? Får du ikke koblet til eller er det noe annet? For som sagt, med Type 2 så skal alt være mulig. Men sa du at du er direkte koblet til internett men du har allikevel Type2? Da er det isåfall en brannmur i veien. Lenke til kommentar
Toshi Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Altså, på Red Dead spiller jeg med kompisen min i noen få sekunder, så blir jeg diskonekta. Kompisen min sier at Red Dead er veldig sære på hvilken NAT type man har, og han har Type en... Men har du peiling på hvordan jeg får bort denne brannmuren som muligens kan sperre? Lenke til kommentar
Toshi Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 + at jeg har problemer med en annen kompis på Battlefield Bad Company 2, der får jeg ikke invitert kompisen min til mitt Squad eller jeg får ikke joina han sin squad i:Play With Friends. Jeg tror dette har noe med NAT og gjøre :O ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er mulig det har det, og vet det er spill som er mer sære på hvem som "får lov" til å spille osv. Men hva som kan ligge å blokkere annet enn en brannmur aner eg ikke, og siden du sier du er direkte tilkoblet veggen så...Høres merkelig ut. Du får bare teste ut ulike løsninger, sette opp en router, en switch eller hva du nå måtte finne på. Skader ikke å prøve det meste, plutselig så kan porblemet ordne seg. Lenke til kommentar
Toshi Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 vet du hvordan jeg fjerner denne brannmuren (om det er en som blokkerer)? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du må ha kundenummer og pinkoder. Så logger du inn på EB sine nettsider og aktiverer portforwarding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå