Major Pettersen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvor vil du etter rekrutten på madla? Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Major Pettersen Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Må si meg enig der! Lenke til kommentar
Struktur Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Anbefaler sanitetskurset på Sessvollmoen. Det er et kurs man får veldig mye igjen for i det sivile liv. OBS: Kurset krever at du bruker mye av fritiden på lesing og øving, skal du stå på de 6 eksamenene.. Beste 8 ukene i forsvaret så langt! 1 Lenke til kommentar
Major Pettersen Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Anbefaler sanitetskurset på Sessvollmoen. Det er et kurs man får veldig mye igjen for i det sivile liv. OBS: Kurset krever at du bruker mye av fritiden på lesing og øving, skal du stå på de 6 eksamenene.. Beste 8 ukene i forsvaret så langt! Er du seriøs nå? "Mye lesing og øving" ? Er offisielt lei slikt det året jeg skal avtjene fgtj. 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) I luft burde man velge basesett 2 som består av Nasjonal Innsatstyrke (det blir brukt rundt 20 mill på denne troppen bestående av 33 soldater hva er ikke å elske ) Sambandstroppen (Masse felt og samband som må bæres til øde plasser og litt skyting da http://www.youtube.com/watch?v=6R1Lr09JMpw) Hundefører (finnes både på ørlandet, bodø og rygge, men bare Rygge troppen som virkelig er med på masse morro, de andre troppene er nesten rene vakt tropper, mens Rygge trener man mer "felt" og mer øvelser på løpende bånd.) Ingeniør (masse motor, traktor og dvs. annleggs arbeid for dem som liker det er også med på masse øvelser) Endret 15. januar 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I luft burde man velge Nasjonal Innsatstyrke Sambandstroppen Hundefører (finnes både på ørlandet, bodø og rygge, men bare Rygge troppen som virkelig er med på masse morro, de andre troppene er nesten rene vakt tropper, mens Rygge trener man mer "felt" og mer øvelser på løpende bånd.) Å søke Nis og samband er som å kaste bort to ønsker, og dermed risikere å komme på en tjeneste vil. Det er så få plasser og mange søkende. Samme med hundefører. Første skal du gjennom et intervju deretter 7 km med 22 kg sekk. De beste får bli hundefører. om du ikke liker felt hadde jeg søkt term ass eller velf ass. Ikke V & S i hvert fall. Selv om mange "faller" og velger det Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) I luft burde man velge Nasjonal Innsatstyrke Sambandstroppen Hundefører (finnes både på ørlandet, bodø og rygge, men bare Rygge troppen som virkelig er med på masse morro, de andre troppene er nesten rene vakt tropper, mens Rygge trener man mer "felt" og mer øvelser på løpende bånd.) Å søke Nis og samband er som å kaste bort to ønsker, og dermed risikere å komme på en tjeneste vil. Det er så få plasser og mange søkende. Samme med hundefører. Første skal du gjennom et intervju deretter 7 km med 22 kg sekk. De beste får bli hundefører. om du ikke liker felt hadde jeg søkt term ass eller velf ass. Ikke V & S i hvert fall. Selv om mange "faller" og velger det Pish i NIs var det 42 søkere og de skulle ha 33 på samband var det masse folk som jeg tror kom inn på samband som andre valg ettersom de hadde hund som førstevalg. Dette vil selvsagt svinge men den NIS troppen som akkurat dimmet hadde ikke mange flere søkere etter hva jeg hørte ifra dem. HUnd tror jeg var det vanskeligste da var det 40 som løpte og de skulle ha 2 til Ørlandet og 12 til Rygge. Hilsen hundefører på rygge Endret 15. januar 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 har de noe spennende på bardufoss som annbefales? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 har de noe spennende på bardufoss som annbefales? Man har ving-ops, v&s og term-ass i Bardufoss. Og vi har en ripete tv på tvrommet Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 har de noe spennende på bardufoss som annbefales? Man har ving-ops, v&s og term-ass i Bardufoss. Og vi har en ripete tv på tvrommet Er vel noen vernepliktige på BRP (Brann-, Redning- og Plasstjeneste) også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå