Cryztek Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Lurer på om det faktisk er verdt og betale 40kr for og ta "teoriprøven" på Teoritentamen.no ? Noen som har prøvd tjenesten? Har den noe stoff som kommer opp i teoriprøven? Endret 11. januar 2011 av Cryztek Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det var utvilsomt verdt det for min del, da jeg tok teoriprøven i 2009. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Den er vanvittig bra. Ta den om og om igjen. Hundre ganger. Til du får 0 feil, uten å jukse. Da er du klar til å ta teoriprøven. Lenke til kommentar
Troll-I-Hatt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Den hjalp meg utrolig mye når jeg tok teorien. Flere av spørsmålene på teoritentamen.no var identiske med de jeg fikk på teoriprøven. Definitivt verdt de 40 kronene. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Takker for svar da blir det kjøp for min del da jeg skal ta teorien i morgen Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Akkurat ferdig med teoriprøven og må si at den sida hjalp ganske mye i og med at mye av det samme kom opp på prøven Btw bestått teori prøven 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Litt seint ute, men for andre som også lurer: Jeg kan også anbefale denne siden. Veldig bra og nyttig og absolutt verdt de få kronene det koster for 24 timers tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå