Liberalistiske Samebror Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det står der hva du skal gjøre. Og det er akkurat det folk her har prøvd å forklare deg nå i mange dager. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Og der er alt ødelagt? Jeg fikk pakket ut pakkene, hva skjer videre nå? Filene er ALLERDET i Graphics, det var der jeg pakket de ut. Kan jeg da gå tilbake til spillet, er de der nå, eller må jeg lage NY bruker? Skal det komme flere meldinger om dette her med pakking ut, osv. eller skjer det bare ikke mer? Hvis alle logoer osv ligger innenfor Football Manager-mappen, så trenger du bare gå inn i Innstillinger inni spillet og krysse av de to alternativene som jeg har nevnt såvidt det er før i kveld... :-) Altså huk VEKK "Bruk Skincache" samt huk "PÅ" den "Last skin ved bekreft" (eller hva den heter.) Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 De filene var bare Facepacks (bilder av spillere, trenere, etc..) Jeg må laste ned annet for Emblemer osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Selvfølgelig. Er det alt du har funnet ut så langt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Splittet fra denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1251872 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan laster man ned emblemer til Firmalag? Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei, jeg trenger generelt hjelp til å få Kits-pack til å fungere. Alt er riktig. Utenom at jeg ikke får det in i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå