Gå til innhold

Trenger hjelp til å innstallere Facepack Megapack til FM2011


Anbefalte innlegg

Hvordan ser man at det er en Config-fil? Eller om man har en? Eller laster det ned, hvor?

 

Og det spiller ingen rolle om det er langt inne i mappeland heller?

 

 

Hvordan finner jeg Config? Og skal jeg trykke på at jeg skal sende alle Mappene tilbake til skrivebord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan ser man at det er en Config-fil? Eller om man har en? Eller laster det ned, hvor?

 

Og det spiller ingen rolle om det er langt inne i mappeland heller?

 

1. Hva mappen heter er likegyldig... Den må(ikke heelt sikker..) dog være innenfor Sports Interactive/Football Manager xx/-mappen.

2. En config-fil er en fil som heter config.xml(dvs skal være en fil som er annerledes enn alle bildefilene dine)

3. Hver mappe som inneholder bilder, må ha config-fil. Derfor det kan være lettere å ha alt i en mappe.

4. En config-fil lages enklest med et XML Config-program av et slag.

 

Du må heller ikke være redd for å søke litt på google og finne ut av ting selv.

Lærer som ofte mer slik.. :-)

 

PS: "Reload skin at confirm"(eller hva det står) må også være huket.

Endret av amunds
Lenke til kommentar

config-filen har da ikke ending .cfg. Det er .xml-filer!

 

Selvfølgelig... ;-)

Var litt kjapp der..

 

Yamas:

config.xml heter den.

community.sigames.com har også ganske detaljerte guider om hvordan du gjør dette. :-)

Nå har du fått alt du trenger for å få til dette.

Klarer du det ikke nå, vil jeg anbefale at du får en kompis til å hjelpe deg!

Endret av amunds
Lenke til kommentar

MÅ jeg legge filene i Graphicsmappa? Jeg ser at Games-mappe (der savene er lagret) er der, og savene er på spillet. Eller MÅ jeg ha de i en egen mappe for seg selv?

 

Graphics-mappa har du vel lagd selv ?

Ja, du kan legge filene i den mappen.

Sålenge den er innenfor Sports Interactive/Football Manager 2011(går jeg ut ifra)-mappen.

Lenke til kommentar

MÅ jeg legge filene i Graphicsmappa? Jeg ser at Games-mappe (der savene er lagret) er der, og savene er på spillet. Eller MÅ jeg ha de i en egen mappe for seg selv?

 

Graphics-mappa har du vel lagd selv ?

Ja, du kan legge filene i den mappen.

Sålenge den er innenfor Sports Interactive/Football Manager 2011(går jeg ut ifra)-mappen.

 

 

Og nå, da? Jeg har lagt til èn av 2 WRAR filer i den mappen, og, riktig? Eller, hva skjer videre da?

Lenke til kommentar

MÅ jeg legge filene i Graphicsmappa? Jeg ser at Games-mappe (der savene er lagret) er der, og savene er på spillet. Eller MÅ jeg ha de i en egen mappe for seg selv?

 

Graphics-mappa har du vel lagd selv ?

Ja, du kan legge filene i den mappen.

Sålenge den er innenfor Sports Interactive/Football Manager 2011(går jeg ut ifra)-mappen.

 

 

Og nå, da? Jeg har lagt til èn av 2 WRAR filer i den mappen, og, riktig? Eller, hva skjer videre da?

 

Du må extracte filene på ett eller annet vis... Enten ved winrar (som jeg forstår du har hatt problemer med) eller med windows utforsker (eller hva windows bruker som standard).

 

Gjør dette først...

Lenke til kommentar

HERRE! Jeg gikk inn på spillet, og ingen forandring! Jeg har jo lagd filene i mappen!

 

Det står noe Nye Editor Filer-greier, men det er sikkert bare FAIL! fordi Nederland står der, ingen Nederland har spillerbilder. Ikke Emblemer til PL er der, jo, til Ligue 1-2 og CS er der, men ingen PL! Hva?

 

Jeg har WinRar. Skal jeg legge WinRar inn i Graphics-mappa, og trykke Extract Files, da? Eller virker det sånn magisk plutselig å trykke Extract-greiene PÅ filene?

 

Link til XML-dingsen?

Lenke til kommentar

HERRE! Jeg gikk inn på spillet, og ingen forandring! Jeg har jo lagd filene i mappen!

 

Det står noe Nye Editor Filer-greier, men det er sikkert bare FAIL! fordi Nederland står der, ingen Nederland har spillerbilder. Ikke Emblemer til PL er der, jo, til Ligue 1-2 og CS er der, men ingen PL! Hva?

 

Jeg har WinRar. Skal jeg legge WinRar inn i Graphics-mappa, og trykke Extract Files, da? Eller virker det sånn magisk plutselig å trykke Extract-greiene PÅ filene?

 

Link til XML-dingsen?

 

Skal vi se...

Ligue 1-2 og det andre er vel i spillet fra før.. Har med rettigheter å gjøre...

Winrar kan ligge hvor som helst.. Det er når du extracter filene du velger hvor de skal legges... Du kan også høyreklikke på rar-filer og velge åpne de i Windows Utforsker også.

Da vil dette fungere som en "vanlig" mappe, og du kan kopiere de derfra og lime de inn der de skal.

Lenke til kommentar

HERRE! Jeg gikk inn på spillet, og ingen forandring! Jeg har jo lagd filene i mappen!

 

Det står noe Nye Editor Filer-greier, men det er sikkert bare FAIL! fordi Nederland står der, ingen Nederland har spillerbilder. Ikke Emblemer til PL er der, jo, til Ligue 1-2 og CS er der, men ingen PL! Hva?

 

Jeg har WinRar. Skal jeg legge WinRar inn i Graphics-mappa, og trykke Extract Files, da? Eller virker det sånn magisk plutselig å trykke Extract-greiene PÅ filene?

 

Link til XML-dingsen?

 

Skal vi se...

Ligue 1-2 og det andre er vel i spillet fra før.. Har med rettigheter å gjøre...

Winrar kan ligge hvor som helst.. Det er når du extracter filene du velger hvor de skal legges... Du kan også høyreklikke på rar-filer og velge åpne de i Windows Utforsker også.

Da vil dette fungere som en "vanlig" mappe, og du kan kopiere de derfra og lime de inn der de skal.

 

 

Det står ikke tilgjengelighet for at jeg kan åpne de. Men siden du er eneste reale person som vil hjelpe, så kan vi ta det på PM om en stund.

 

Det koster jo å downlode XML. Virker det å ha de i f.eks. Games-mappe, den vet jeg at virker. Der er savene av bruker-games lagret (lagene). Eller?

Lenke til kommentar

Hva skulle man ta på den skin-greien? Bruk Skicache?

 

Nei.. Den skal "av"...

Men den (jeg har på engelsk, så dette er fritt oversatt) "Last skin ved bekreft" skal være "på"...

 

Hvordan er denne Firmaligaen organisert ?

http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=223&t=16194

 

Veldig tidlig versjon enda, men litt artig konsept.

 

 

Såpass ja... Har disse bare erstattet lagene som finnes med spillerne som tilhører ?

Endret av amunds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...