haxmed Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hei, dette er egentlig en ganske teite tråd. Men jeg finner rett og slett ikke gruppene jeg er medlem av på Facebook. Noen som kan hjelpe meg? Noen som vet? Har spurt mange personer og det er ingen som vet. For det har seg slik at jeg er medlem av for mange grupper på Facebook. så jeg tenkte at jeg skulle fjerne meg fra en del grupper.. Hvis jeg finner de. Endret 18. januar 2011 av haxmed Lenke til kommentar
janingar Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er ikke noe teit tråd, jeg har irritert meg over samme problemet lenge. De har fullstendig glemt å la det være igjen en knapp for grupper på "nye" Facebook Eneste måten jeg til nå har klart å finne de igjen er ved å søke på ordet "grupper" i søkefeltet. Da skal du få opp grupper som en app. Klikk deg inn der og du får oversikt over gruppene du er medlem av Om noen vet om det går an å få lagt til en "mine grupper" knapp eller noe lignende hadde det vært flott Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Startsida av Facebook, Groups på venstre side. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er det de ikke er. Der står det bare "opprett en gruppe". Ingenting om de grupper jeg evt. måtte være medlem i før. Ingen som har det på samme måte? Har trykka litt rundt for å se om det kunne være noen instillinger jeg måtte endre på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Er det de ikke er. Joda, men du må trykke på "Mer" ("Meir" i mitt tilfelle): Da ender du opp med følgende meny, hvor du finner en link til gruppene dine: Endret 12. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
janingar Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde det vært så enkelt så. Jeg burde funnet gruppene mine der, men legger ved et bilde av sånn menyen min ser ut så kan dere se selv: Sånn ser den ut etter at jeg ekspanderer menyen. Finnes bare en knapp for å opprette gruppe. Skal sies at en periode lå faktisk en av gruppene mine over den knappen, så jeg kunne finne de andre gruppene mine via den menyen. Har sjekket at på profilen til samboeren så er det vist sånn som de bildene dere har lagt ut. Merkelig Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hva med sider man er medlem av? Hvor er de gjemt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde det vært så enkelt så. Jeg burde funnet gruppene mine der, men legger ved et bilde av sånn menyen min ser ut så kan dere se selv: Du kan dele innloggingsdata så kan me sjekke sjølv. Kva kjem opp om du trykker på "Vis skjulte applikasjoner"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå