€uropa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du må ikke føle at du skal tilfredsstille alle andre. Hvis du føler at noen klager eller lesser problemene sine over på deg, så si ifra. Så lenge du passer dine egne saker, har du lov til å be andre om å passe sine. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slå på boksebag, ta deg en kjøretur, gå i kirka eller jack off. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slå på boksebag, ta deg en kjøretur, gå i kirka eller jack off. Du mener man skal ta en kjøretur når man er illsint? Sånn at alle som kutter svinger, blinker feil, kjører med langlys, kjører på rødt og plasserer seg helt jævlig kan roe deg ned? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skulle gjerne hatt en slik boksebag, må hjelpe på det... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skaff deg en jernstang til å dælje ned inventaret i huset med. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slå på boksebag, ta deg en kjøretur, gå i kirka eller jack off. Du mener man skal ta en kjøretur når man er illsint? Sånn at alle som kutter svinger, blinker feil, kjører med langlys, kjører på rødt og plasserer seg helt jævlig kan roe deg ned? I så tilfelle er det ikke veldig lurt. Men om du bor en plass der det ikke er så mye trafikk, mer "på landet" kan du si, så er det mer positivt. Du får være i fred, høre på musikk, få tid til å tenke, oppleve friheten på 4 hjul, osv. Ekstra pluss er det selvsagt om du ikke fordrar å kjøre bil heller. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg tar meg en cola og en pris og slenger meg på senga for litt FIFA på PS3. Roer meg etter en stund da. Såfremt jeg ikke blir rundspilt. Da blir det heller en episode Top Gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå