AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hallo:) Jeg har vært på dealern med en mann på 25+ en ganske god stund nå, og vi har møtt hverandre noen ganger. Vi har det ganske koselig sammen. men sist vi møttes, så ble det en del kinky roting (klining, onanere - men ikke noe sex) ..må innrømme at jeg angrer litt nå, for jeg er så redd for at han skal se annerledes på meg som en billig tøs feks,eller miste interessen litt. Fikk jo en koselig nattamelding fra han i går, og han oppfører seg ikke annerledes etter det som skjedde! men likevel så er jeg litt redd... hm Noen som har vært i lignende situasjon eller som har noe erfaringer? Du som gutt/mann, hadde du mistet interessen for jenta om dette hadde skjedd? Selvom du var ganske betatt av henne og liker henne kjempegodt. ELLER, hadde du blitt mere forelsket i jenta etter rotingen? sorry, det ble et sykt rotete innlegg... Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Naturlig med litt progresjon vel. Jeg hadde blitt mer hypp! Hehe.. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hadde ikke blitt mindre interessert i alle fall. Eller jo, hvis jenta hadde laget dette til et problem og hadde måtte "snakket" om det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Ok, det var det jeg håpet på å høre.. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Herregud. Jenter som tror de blir sett på som "løse" fordi de hadde litt onanering med en de liker? Et eller annet er litt galt her. 7 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Må si meg enig med brukeren over. Snakk om å lage problemer av ingenting! Hvis denne personen var med på det (går ut i fra at du ikke stod for alt initiativ og handling), så vil dette på ingen måte være negativt! Tydelig at samfunnet er for hard mot jenter når de er redde for å bli stemplet som tøs etter å ha rotet litt med en de har møtt flere ganger.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg vet. Jeg er ganske teit som lager problem ut av dette... Var forresten jeg som tok initativet til handlingen, men han tok likevel på meg og sa det var deilig osv... Usj Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg vet. Jeg er ganske teit som lager problem ut av dette... Var forresten jeg som tok initativet til handlingen, men han tok likevel på meg og sa det var deilig osv... Usj My kind of girl Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du som gutt/mann, hadde du mistet interessen for jenta om dette hadde skjedd? Selvom du var ganske betatt av henne og liker henne kjempegodt. ELLER, hadde du blitt mere forelsket i jenta etter rotingen? Hvis jeg i utgangspunktet var interessert i jenta, ville jeg blitt mer gira av å oppleve at forholdet går rett vei. Om jeg ikke var så veldig interessert, og kanskje bare så på jenta som en god venn, så kunne absolutt roting skremt meg litt vekk. Men i så fall har du jo ikke sjans uansett, så det er kanskje like greit å finne det ut. Og mange andre ting enn roting ville vært mer skremmende. Roting er jo egentlig en veldig koselig og "overbevisende" måte å finne ut / få bekreftet at hun er ute etter mer enn vennskap Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Du som gutt/mann, hadde du mistet interessen for jenta om dette hadde skjedd? Selvom du var ganske betatt av henne og liker henne kjempegodt. ELLER, hadde du blitt mere forelsket i jenta etter rotingen? Hvis jeg i utgangspunktet var interessert i jenta, ville jeg blitt mer gira av å oppleve at forholdet går rett vei. Om jeg ikke var så veldig interessert, og kanskje bare så på jenta som en god venn, så kunne absolutt roting skremt meg litt vekk. Men i så fall har du jo ikke sjans uansett, så det er kanskje like greit å finne det ut. Og mange andre ting enn roting ville vært mer skremmende. Roting er jo egentlig en veldig koselig og "overbevisende" måte å finne ut / få bekreftet at hun er ute etter mer enn vennskap Takk for svaaar! Har fått med meg at mange gutter kan bli skremt av roting og alt det der tidlig. Hva mente du forresten med at jeg ikke har noen sjangs uansett? Hæ? @ Bisk0p: Hehe, det var hyggelig å høre! Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du som gutt/mann, hadde du mistet interessen for jenta om dette hadde skjedd? Selvom du var ganske betatt av henne og liker henne kjempegodt. ELLER, hadde du blitt mere forelsket i jenta etter rotingen? Hvis jeg i utgangspunktet var interessert i jenta, ville jeg blitt mer gira av å oppleve at forholdet går rett vei. Om jeg ikke var så veldig interessert, og kanskje bare så på jenta som en god venn, så kunne absolutt roting skremt meg litt vekk. Men i så fall har du jo ikke sjans uansett, så det er kanskje like greit å finne det ut. Og mange andre ting enn roting ville vært mer skremmende. Roting er jo egentlig en veldig koselig og "overbevisende" måte å finne ut / få bekreftet at hun er ute etter mer enn vennskap Takk for svaaar! Har fått med meg at mange gutter kan bli skremt av roting og alt det der tidlig. Hva mente du forresten med at jeg ikke har noen sjangs uansett? Hæ? Jeg mente ikke egentlig at selve rotingen kan skremme ham vekk sånn direkte, men at rotingen gjør det painfully obvious at du er interessert i kjæresteri og ikke (bare) vennskap. Det kan skremme ham vekk - om han ser deg som venn og ikke kjæreste-materiale. Men i så fall ville han blitt minst like skremt av alle andre ting du hadde gjort for å fortelle ham at du vil være mer enn venner. Altså: Dersom han i utgangspunktet ikke er interessert, og bare vil ha deg som venn, så er han jo - nettopp - ikke interessert. Og da har du ikke sjangs. Men du har sikkert sjangs, altså. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Du som gutt/mann, hadde du mistet interessen for jenta om dette hadde skjedd? Selvom du var ganske betatt av henne og liker henne kjempegodt. ELLER, hadde du blitt mere forelsket i jenta etter rotingen? Hvis jeg i utgangspunktet var interessert i jenta, ville jeg blitt mer gira av å oppleve at forholdet går rett vei. Om jeg ikke var så veldig interessert, og kanskje bare så på jenta som en god venn, så kunne absolutt roting skremt meg litt vekk. Men i så fall har du jo ikke sjans uansett, så det er kanskje like greit å finne det ut. Og mange andre ting enn roting ville vært mer skremmende. Roting er jo egentlig en veldig koselig og "overbevisende" måte å finne ut / få bekreftet at hun er ute etter mer enn vennskap Takk for svaaar! Har fått med meg at mange gutter kan bli skremt av roting og alt det der tidlig. Hva mente du forresten med at jeg ikke har noen sjangs uansett? Hæ? Jeg mente ikke egentlig at selve rotingen kan skremme ham vekk sånn direkte, men at rotingen gjør det painfully obvious at du er interessert i kjæresteri og ikke (bare) vennskap. Det kan skremme ham vekk - om han ser deg som venn og ikke kjæreste-materiale. Men i så fall ville han blitt minst like skremt av alle andre ting du hadde gjort for å fortelle ham at du vil være mer enn venner. Altså: Dersom han i utgangspunktet ikke er interessert, og bare vil ha deg som venn, så er han jo - nettopp - ikke interessert. Og da har du ikke sjangs. Men du har sikkert sjangs, altså. Han vet jo at jeg er interessert i han, og det er mange tegn som viser at han er interessert i meg også... Vi oppfører jo oss som kjærester offentlig osv. Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hallo:) men sist vi møttes, så ble det en del kinky roting (klining, onanere - men ikke noe sex) HERREGUD! Det er bare for kinky for min del, du er syk! Men alvorlig talt. Jenter må slutte å være så vannvittig usikre på seg selv hele tida. Hvis du har lyst til å rote eller ligge med noen på første date- ja, da gjør du det. Hvis du ikke føler det er ritkig, så venter du. Hvis mannen ikke respekterer det, så er han jo ingenting å spare på. Slutt å tenke så mye på hva andre tenker om deg, det vil alltid være noen som ikke liker deg og er uenig med det du gjør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå