pierce007 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Plutselig nå i det siste så har maskinen gang på gang restartet iløpet av natten selvom jeg har brukt sleep funksjonen. Til slutt har jeg bare tatt ut kontakten. Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det kan skyldes mange ting. Alt ifra manglende chipset-drivere til oppsett i bios-innstillingene. Det sykeste tilfellet jeg har vært borti med tilsvarende feilsynptom var et fatal1ty hovedkort der chipset-vifta var dårlig. Etter å ha koblet den fra så var feilen borte. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Det kan skyldes mange ting. Alt ifra manglende chipset-drivere til oppsett i bios-innstillingene. Det sykeste tilfellet jeg har vært borti med tilsvarende feilsynptom var et fatal1ty hovedkort der chipset-vifta var dårlig. Etter å ha koblet den fra så var feilen borte. som fryktet... ..og da begynner en feilsøking hvor? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 som fryktet.....og da begynner en feilsøking hvor? Du begynner med "plutselig". Har maskinen vært utsatt for noe før du begynte å få disse feilene? Om ikke akkurat på samme dag, hva med den nærmeste måneden? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 som fryktet.....og da begynner en feilsøking hvor? Du begynner med "plutselig". Har maskinen vært utsatt for noe før du begynte å få disse feilene? Om ikke akkurat på samme dag, hva med den nærmeste måneden? ja, ingen nyinstalleringer eller annet....såvidt jeg husker er det ikke installert noe eller gjort noen forandringer i innstillinger på en god stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå