Novec Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Sharky Extreme setter sammen den ultimate spillmaskina med sluttpris på 2500 dollar - man får mye for pengene nå til dags! Les hele artikkelen Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Litt rart at de foreslår ei trådløs mus til et spillsystem selv om det er Logitech MX700. Synes også at det er rart at de velger MS tastaturer. Har prøvd akkurat de der, og de er forferdelige. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Syns de ms tastaturene er topp jeg Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg synes at knappene har alt for lite motstand, og de føles skikkelig "billig" ut. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Litt rart at de foreslår ei trådløs mus til et spillsystem selv om det er Logitech MX700. Synes også at det er rart at de velger MS tastaturer. Har prøvd akkurat de der, og de er forferdelige. Enig, har ikke prøvd tastaturet. Men den musa der synes hvertfall jeg er rett og slett forferdelig. Veier jo et tonn, det er ikke morro når du spille fps spill å bruker musa mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå