Kenzz Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hei. Har nå hatt min Packard Bell Easynote LJ75 i 7-8 mnder. For to dager siden, mens jeg satt og spilte begynte HELE maskinen og hakke så mye at det ikke gikk ann å gjøre noe med den. Jeg slo den av, og restartet.. Alt hakket enda, og maskinen var sinnykt treg å starte.. Det jeg har funnet ut er at jeg kan bruke den i 10-15 min etter den hart hvilt i noen timer før den begynner å hakke igjen.. Det virker lite som det er at den blir for varm.. Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å evt. finne ut av hva feilen er? Takker for svar på forhånd, mvh Ken! Endret 10. januar 2011 av KenMH Lenke til kommentar
Kvarmo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei, Hadde en Acer, hadde samme problemet, og jeg tror ikke problemet var att den heller blei for varm. Så jeg ringte dem og fikk lever den inn. På rapporten hvor det sto hva dem hadde fixa, sto det att det bare var varmeproblemer, Men funka like dårligt når jeg fikk den tilbake. etter 3 gangen med klagins fikk jeg ny..Sikkert bare til og klage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå