Villmink Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei. Kjøpte meg en Nokia 6610 for noen dager siden. I dag la jeg merke til at den ikke lyser når de som tilhører innringergrupper ringer meg. Den lyser når alle andre ringer, også de som er i navnelista men ikke tilhører noen gruppe. Er det noen instillinger for dette eller er det noe galt med telefonen min? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 neppe noen instillinger for det... det er jo nokia så det er nok en bug.. hørt om mange som har problemer med at de ikke får den lydløs, og det er jo ikke såååå langt fra det problemet du har... Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Min Nokia 6610 lyser den, så da er det telefonen din det er noe galt med. Du kan jo prøve å få oppdatert softwaren i telefonen. Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg hadde det samme problemet med min 7210 og 6100... Forferdelig irriterende! Jeg kontaktet Nokia og spurte hvorfor det var slik, og de sa de var en feil på software'en, men at de ikke hadde noen planer om å rette opp i dette. Nokia suger ræv! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Dette synes jeg er dårlig av Nokia. Jeg vil tippe ca. halvparten av de som ringer meg tilhører en gruppe, så i mitt tilfelle vil jeg si dette utgjør et alvorlig problem, da telefonen lyser bare annenhver gang den ringer. Dette kommer til å bli dødskjipt i vintermørket, dessuten liker jeg å se hvem som ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå