EinarEriksen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Dette skal være oppfølgeren til Sony Ericsson Xperia X10 mini pro. Les mer Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis denne lanseres snart angrer jeg på at jeg kjøpte mini pro. Skjermen på mini pro er skrale saker. Tenker også at en 3" er en mer passende størrelse. Skader ikke hvis den nye er hakket kjappere også. Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Med 3 tommer er det jo strengt tatt ingen mini lenger. Så da blir vel oppfølgeren etter denne 4 tommer? Nyere utgaver av modeller har jo tendenser til å vokse litt. Blir litt meningsløst å kalle en telefon mini når den nærmer seg normale størrelser. Dette burde vært en X8 Pro, eller lignende, egentlig. Lenke til kommentar
Battings Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 står vel at den kalles for mini.. Xperia Duo kalles den i teksten.. står vel ikke mente jeg.. Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sant nok. Får den ikke mini i navnet er det jo forsåvidt helt greit. Gjenstår å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg