treant Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Heisann! Er veldig ny når det kommer til android, har brukt nokia symbian for det meste. Jeg har ordna meg en SE xperia x10 mini pro, og lurer på hvordan jeg fjerner noen av aps'a som følger med, og hvordan jeg installerer aps via pcen? Også er det et irriterende problem, når jeg kobler den til pcen, så finner jeg minnekortet, men mobilen finner den ikke. Kan ikke ta bilde for den finner ikke minnekortet, finner ikke musikk, filmer og bilder osv. Har kikka en del rundt android, men ja... Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Avinnstallere: Tror ikke det er mulig å fjerne apper som allerede er innbakt i OS (V.2.1). Apper du selv har lagt til fjerner man under Innstillinger/Applikasjoner. Når du kobler telefonen til maskina får du tre valg. Hvis du vil connecte telefonen til dataen blir minnekortet en ressurs for datamaskina og ikke telefonen. Det nederste valget er derimot "Telefonen lades" og det berører ikke minnekortet. Lenke til kommentar
treant Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 åja, irriterende at man ikke kan fjerne dem da... Mener at pcen finner minnekortet bare når jeg kobler til mobilen, men mobilen finner ikke minnekortet når den ikke er kobla til pcen... :| Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 For å fjerne medfølgende apps må du roote dingsen din. Visstnok samme prosedyre som for x8: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=906195 Såvidt meg er bekjent, kan du ikke installere apps direkte fra PC, men du kan godt kopiere dem til minnekort og kjøre dem derfra med en hvilken-som-helst filutforsker, f.eks Astro eller Estrong. Er sant som du sier, når telefonen er "mounted" på PC'en, mister telefonen kontakten med kortet. Dog, det gjelder ikke om den bare er koblet til for lading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå