AssMan2003 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Tenkte å bare meddele mitt første møte med Thermaltake kundeservice (dersom noen evt skulle vurdere ny PSU). Kjøpte for 2 år siden en Thermaltake Toughpower 850W. Når jeg nå bygget om maskinen, manglet jeg blandt annet noen PCI-E 6 pins kabler (da 2 stk 6950 trenger 4 stk 6 pins). PSU'en kom med 2 stk modulære 6 pins kontakter, hvorav den ene er forsvunnet i rotet mitt for lenge siden. Jeg hadde selvfølgelig mistet den ene Molex kabelen også, slik at jeg bare hadde en slik til evt å bruke 2 stk Molex til PCI overganger. Sendte en mail til Thermaltake, forklarte problemet, samt at jeg ikke likte å bruke Molex overganger, da jeg stoler mer på ting som er kablet uten overgang. Fikk da følgende svar fra Thermaltake sin kundeservice "Dear Sir Please send us your delivery address and we will send replacement part free of charge. Thank you for choosing Thermaltake." Det er hva jeg kaller greie folk å forholde seg til Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Enig. Har hatt gode opplevelser med TT før jeg også; meget hygglige folk, ja! Fint det ordnet seg for deg, AssMan. Maniche Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ha!, TT tok en klok avgjørelse der med å gi deg gratis kabler som koster slikk og ingenting, til gjengjeld fikk de gratis reklame om å ha god kundeservice, noe som 64% av kundemassen priotere først. Mange andre bedrifter bør også føre slik praksis og la tvilen komme til kundens gode, ikke sette foten ned for noen skarve kroner, selv om det er snakk om prinsippsak. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Hmmm.. Etter veldig lang ventetid og ikke mottatte kabler, må jeg nesten "trekke tilbake" rosen jeg gidde TT.. Etter mailen som sa at jeg skulle få tilsendt kabler gratis, har verken mottatt eller hørt en d**t fra de. Har sendt flere mail og spurt frem og tilbake, på både tyske (var de som svarte meg da jeg sendte første gangen) samt den globale mailen.. Men INGEN svar å få nå i ettertid...... Jaja, får vel kjøpe meg en ny PSU... ASsman Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hmm, jaja, sånn kan det gå. Kan jo ta litt tid før den kommer fram da Tror dere at Chieftech har samme service? Har noen sata kabler som ikke er helt gode.. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Etter mye frem og tilbake er kablene nå kommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå