jonskja Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det noen som vet hvor mye studentrabatten blir hos dustinhome.no er hvis jeg kjøper følgende oppsett: i7 2600k gigabyte gtx 570 corsair vengeance 4 GB (599 kr) samsung spinpoint f3 cosair force 60 GB corsair AX 850W asus p8p67 deluxe windows 7 home premium 64-bit oem Hadde vært fint å få svar med en gang, siden jeg skal mest sannsynlig bestille i kveld. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Sitat fra Dustinhome.no: Studentrabatten gjelder i utgangspunktet hele sortimentet, men avhengig av prisetting kan rabatten variere og det kan forekomme produkter der det ikke er mulig med ytterligere rabatt. Rabatten er med andre ord avhengig av de enkelet produktene du velger og hvilke muligheter Dustinhome har for å gi rabatt (ut fra hvilkårene varene er kjøpt på i dette øyeblikket). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Den eneste måten er vel å logge seg inn med studentkonto og se hva prisene er under studnetkontoen... -Stigma Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Takker for svar. Laget meg en konto i tante sitt navn og besilte med den. Sparte kun 150 kroner på ett oppsett til 11600 kroner. Skuffende. Men uannsett takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå