Mariofrans Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei, har en skolepc som ikke helt fungerer som den skal. Når jeg går på diverse nettsider får jeg opp nederst i hjørnet at siden er lastet ned ferdig, men men feil. Når jeg trykker på den står det at det er en syntaksfeil. Har søkt litt rundt på nettet etter løsning, men klarer ikke å få fikset det! Håper noen her kan hjelpe meg - Mariofrans Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan jo rett og slett være feil på siden, trenger ikke være PCen. Hvilket webside er det snakk om? Gi link så skal jeg se om jeg får noe feilmelding. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Facebook er en av de sidene som ikke fungerer. I og med at det er Facebook regner jeg med at det ikke er feil med Facebook, men pcen min. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Syntaksfeil som i blokkert av skolen? Tviler på at Facebook er noen prioritert nettverksaktivitet i skoletiden. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 De blokkerer sikker noe Java eller noe, for å hindre at folk spiller Facebook spill. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke det som er problemet! Ingen andre har samme problem som meg. Og det at det er en skolepc betyr ikke at den bare brukes på skolen. På kablet nettverk hjemme fungerer det, men fungerer ikke ordentlig på trådløs. Fadern kommer på Facebook med trådløs, ikke jeg eller Muttern. Prøvde å gjenopprette og innstallere ny nettleser uten hell. Fant heller ikke noe virus. Skal sies at jeg hadde 2 trojanere for et par dager siden som forsvant på mystisk vis. Kan det ha noe med dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal sies at jeg hadde 2 trojanere for et par dager siden som forsvant på mystisk vis. Kan det ha noe med dette? Slikt forsvinner bare ikke av seg selv. Du har nok en infected maskin der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå